letiště, někde fakt hodně daleko, neděle 10.lispopadu, 0:38, zpoždění 1:45 min - 47 let na cestě.... A to neletím domů...
přidáno 09.11.2019
hodnoceno 6
čteno 986(15)
posláno 0
Když bolí tělo, je to známka života,
nebo smrti - ale to je jedno, protože smrt je jen část života

Když bolí myšlenky, je čas se nad tím vším zamyslet a nejspíš přestat přemejšlet.

Pořád se snažím vymyslet, proč sem tady a ne někde jinde.

A taky, jestli sem se sem doved sám, nebo je to jen nakupenina zbloudilejch uhnutí na nepřehlednejch křižovatkách.

Tedy vlastně jestli má život nějakej směr, nebo cíl, nebo účel, nebo jestli je to jen taková nějaká procházka z jednoho konce na druhej...

Pořád se snažím vymyslet, proč se to pořád snažím vymyslet....
přidáno 08.02.2020 - 01:25
Život je projekcí našich myšlenek skrze promítačku našeho těla na plátno našich iluzí.V lepším případě jde o kultivaci režiséra v Našem podání.
přidáno 27.01.2020 - 17:12
Krásná a zábavná úvaha (hlavně „Když bolí myšlenky, je čas se nad tím vším zamyslet a nejspíš přestat přemejšlet“ mi připadne úžasně absurdní). Všechny ty myšlenky mě oslovují a líbí se mi. Někdy mi život připadá jako cesta k nedosažitelnému cíli, ale častěji spíš jako ty nepřehledné křižovatky, i když si myslím, že je to věkem...
přidáno 22.12.2019 - 19:35
jako malí jsme se ptali. Proč? a dostali odpovědi.Ale na tuto otázku ??PROTO
přidáno 24.11.2019 - 13:16
Život má směr, cíl i účel, ale není v našich rukou ..
přidáno 13.11.2019 - 08:12
Dobře se ptáš a měl by každý...
přidáno 10.11.2019 - 18:56
Poslední dobou se mi tyto myšlenky rodí v čím dál větší míře.. A ne a ne najít odpovědi.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Proč ? : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Cestování
Předchozí dílo autora : Pekárna u Litartsů

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
Singularis řekla o VKate :
Má vynikající literární styl, její díla jsou důkladně promyšlená a mají logickou stavbu. Dává si na nich záležet a nechybí jí ani smysl pro humor ani cit pro to, kdy jej použít. :-) Její román o princezně Nie, která se zamilovala do dívky, ale zlý král ji nutil do sňatku s princem Viktorem, patří k mým nejoblíbenějším delším dílům na Psancích a mohu jej doporučit všem, komu není lesbická láska proti mysli.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku