přidáno 15.06.2008
hodnoceno 15
čteno 1556(35)
posláno 0
Proč se ptáme
co nás čeká v životě
když si celý život
pořád odpovídáme?
přidáno 24.08.2008 - 11:16
musis se zeptat,aby sis odpovedela..kdybys to rekla jen tak,nebyla by to odpoved..ale veta...
přidáno 18.08.2008 - 21:47
a nic proti tvy basni..je to dobre receny! jen presne tohle nemam rada.
přidáno 18.08.2008 - 21:44
s tou operaci si me fakt dostala:D tam nejde nak o zvedavost ybch rekla:D
a zkouset by to ani neslo:D..hh ja myslela zkouset ty veci na ktery se ptat muzes ale nemusis.. u opareca asi uz ejdnas tam se moc neptas.. ses asi uplne enkde jinde
ja tady celou dobu mluvim o takovy ty zvedavosti jako: joo a co ste delali?..co ti rekli?.. proste takovy ty otazky do kterejch nikomu nic neni.. pro me je tohle zvedavoist kterou enmam rada.
jinak si myslim, ze ziskavat overeny informace, ptat se na dany je veci, je spravny.- a s tim prave souhlasi ta operace:D

takze nevim estli me chapes...ja proti tobe nak nic nemela..ale ty ses toho trochu vic chytla a hned beres, ze ti tu snad neco diktuju..ja jen rekla co si mylsim..
přidáno 18.08.2008 - 21:34
A zvědavá jsem taky skoro pořád...

Třeba na miminko mojí kamarádky jsem byla zvědavá, na fotku přítele další kamarádky jsem byla zvědavá...

Asi budu drbna...
přidáno 18.08.2008 - 21:32
Jasně, příkladně postup operace slepého střeva můžeš zkoušet na svých obětech do halelujá, jednou na ten správný postup třeba přijdeš a budeš z toho celá nadšená. O to méně rodiny těch lidí, které si svým udupáváním cesty a zkoušením, samozřejmě samostatným, zabila...;o)

Teď mi řekneš, že je to blbost a zase si hraju na velkou dámu, děvče, já už můžu a za svými principy si budu stát. Někdy je totiž od někoho se učit nutné, abys nemusela jít přes mrtvé...

Jo a mluvnice patřila ve škole k mým oblíbeným předmětům...
přidáno 18.08.2008 - 21:24
ptat se muzes vid..ty lidi ti reknou jak je to spravne..ale me treba nebavi dleat neco jak mi reknou lidi..najdu si svuj postut a ten budu vylepsovat.. hlvani je to, ze se u toho budu bavit a pak z toho budu mit dobrej pocit. protoze na to pridu sama. neni spatny se ptat, ale to je neco jinyho nez zvedavost:D zvedavost je pro drbny, dilinky..

jo a s tim ickem;) jo, asi ses velka a este ke vsemu vyskoskolsky vzdelana, taks mi to ukazala;)
přidáno 18.08.2008 - 21:15
Ano - jistě nabYješ...;o)

NaYvně jsem si myslela, že praxe je od toho, aby se člověk pořád ptal na správný postup, ale asi jen hloupá vysokoškolská myšlenka...

Hlavně, když se to děje kolem tebe..;o) teď si vem, kdyby se to nedej bože dělo v tobě...
přidáno 18.08.2008 - 21:08
he.. jo svet sou vedomosti..ale nabyju je praxi ne tim, ze se nekoho na neco zeptam..
ja nejsem zvedava, ale neznamena to hned, ze me nezajima svet a vsechno, co se deje kolem me;)
přidáno 18.08.2008 - 20:08
No, kdo není zvědavý, tak je apatický, kdo je apatický, nezajímá se o svět, svět znamená vědomosti... hmmmmm... Že bych pokračovala?
přidáno 17.08.2008 - 21:40
no ale neznamena ze kdo neni zvedavej tak je blbej.
přidáno 17.08.2008 - 21:32
lepší je být zvědavý, než blbý...;)
přidáno 16.08.2008 - 09:41
protoze sou vsichni starsne zvedavy a strasne chytry:D
přidáno 16.08.2008 - 04:30
kdo MY?
bez otazek by nebyly nektery odpovedi..nekoho to treba donuti jednat...
přidáno 17.06.2008 - 14:42
někdy někdo neodpoví,
co je potom odpovědí?
přidáno 16.06.2008 - 15:12
nic. tak proč se dál ptát.. žeby proto, že naděje na zlepšení umírá jako poslední? ;-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Život : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Miluji tě

»jméno
»heslo
registrace
» nováčci
Mari
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
milancholik řekl o Sokolička :
Jedna z prvních, kteří mě tu svými díly zaujaly. A zájem o její díla i ji samotnou trvá... Osoba, které se můžu svěřit se vším, jedna z múz.. Nikdy jsem nečekal, že bych mohl někoho tak skvělého poznat přes internet. Moc si ji vážím.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku