Říkal/a jsem si, že bych měl/a napsat zase jednou něco normálního, tak sem vkládám zlý sen, který se mi zdál. (Ale není to něco, co bych chtěl/a. Navíc je tam dost nesmyslů...)
přidáno 10.02.2019
hodnoceno 0
čteno 775(4)
posláno 0
Kníže Lomikar z Lomkaru, malého knížectví tvořící okrajový region Švýcarska, rád cestoval vlakem po nových tratích, které neznal. Byl šotouš. A tak se jednoho dne rozhodl vyrazit projet trať číslo 239 Světlá nad Sázavou − Lesotho, která měla pověst tratě opuštěné. Ale otec mu nechtěl dovolit tam jet sám, protože v Lesothu byli medvědi lidojedi, tak tam jel s ním.

Dojeli do Světlé nad Sázavou a tam přestoupili do prázdného motorového vozu. Projížďka byla zajímavá. Když dojeli do stanice Lesotho, měli zhruba hodinu času, tak se procházeli po okolí. Během procházky je spatřil medvěd a hned se k nim rozeběhl. Oni vylezli na plot, jenže medvěd se postavil na zadní tlapy a chytil Lomikarova otce za chodila, strhl ho k sobě a sežral. Lomikar přitom omdlel.

Když se probral, bylo odpoledne a byl doma v Lomkaru. Nepamatoval si, jak se tam dostal, ale rozčílilo ho to, a tak se rozhodl odpojit od Švýcarska a připojit své knížectví k České republice. Toho dne vydal příslušnou deklaraci. A šel se vyspat.

Jenže když se dalšího dne ráno probudil, v zemi nefungovala elektřina. A protože na elektřině a internetu bylo závislé téměř všechno kromě automobilů, lidé nedělali nic jiného, než že bezcílně jezdili sem tam po malém knížectví svými automobily.

Lomikar došel pěšky k hraničnímu přechodu, kde byla dlouhá kolona, protože celníci odbavovali cestující tištěnými formuláři. Jako kníže však byl odbavený přednostně, takže se brzy dostal za hranici, kde elektřina fungovala. A tam se dozvěděl, že Švýcarsko na jeho deklaraci zareagovalo a jeho knížectví odpojilo, zatímco Česká republika ho považovala za spam a o jeho knížectví nestála.

A tak získalo knížectví Lomkar samostatnost a muselo se o sebe postarat.


Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Lomikar z Lomkaru : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Úcta k autorovi
Předchozí dílo autora : Visuté vytí psychedelické

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku