Minule to bylo o básnících, tak dneska o básnířkách. :-)
přidáno 25.06.2018
hodnoceno 5
čteno 538(9)
posláno 0

Básnířce Mobil_v_ruce
neklid padá do klína
Přijede Radek ze Zlína?
"Nemám čas" ji odbývá
tak co jiného zbývá
básnířce - Mobil_v_ruce

:-)
přidáno 25.06.2018 - 22:03
Je to moc smutná báseň. Ještě, že to znám jen z vyprávění.
přidáno 25.06.2018 - 21:45
cavansit: Děkuji za reakci a postřehy. Vezmu to popořádku.

V básni jsem se strefovala jen do specifického případu holek/žen. Do těch co snado nalítnou nějakěmu "frajerovi" a velice brzy mu "dají" anebo prostě jen chtěli samce na sex, ale nakonec by rády měly víc a ono nic. Prostě, jsem toho názoru, že podle toho, co chceme získat, je třeba volit způsob, jakým tomu půjdeme naproti. U koho víc převažuje snadná "dostupnost" a mobilní komunikaci dává víc než skutečnému vnímání osobnosti toho druhého, ten spíše najde zklamání než to skutečné štestí a dlouhodobé uspokojení se správným partnerem. Že je básnířka, to je věc jiná. Tím jen volně navazuju na předchozí dílo, kde jsem se strefovala do prasáků-mužů, ale i ženy s to takhle vedou. Básník/básnířka = i navenek romantický člověk může být hříšník.

Příběhy žen ze života. Ano, je to tak, některým to ten osud skutečně nepřál a o to těžší je pak hledat cestu či zapravovat na sobě samém.

Nedorozumění díky mylnému domnění, že jde o zájem. Ano, i to se bohužel stává. A to nikdy není nic příjemného. Nezbývá pak těm lidem, než si to urovnat aby nebylo hůř. Někdy se to povede a jindy zase to vede k rozkolu.

Mobily a randění. Platí zde heslo: mobil je dobrý sluha, špatný pán. Skvěle tě může doplnit, když chceš doložit dvůj příběh fotkou, či potřebuješ diář na naplánování dalšího srazu, vytvoření nových fotek atd., ale když to přeroste v to, co popisuješ, je to už špatně. Všeho moc škodí a takové páry spolu nakonec nevyjdou. Jsme lidi, ne mobily. Každý ve skutečnosti potřebuje mít víc než jen palec na displeji a "lajky" a sociálních sítích. O tom ta láska, přatelství a život není.
přidáno 25.06.2018 - 20:48
Ono je to podle mě trochu složitější... u nás ve fabrice je spousta žen, které život "přiskřípl". Některé dostávaly výprask jako nášup po večeři, další mají dluhy... jasně, asi na tom také mají svůj díl "viny", to soudit nebudu; a teď si představ, že se najde někdo, kdo se k nim najednou slušně chová. Nejde o žádný pokus o flirt nebo "sbalení", prostě jen zažitá forma slušného chování.

I tak "málo" dneska stačí k tomu, aby si to taková žena vyložila nesprávným způsobem - že se o ni muž zajímá. Ani na to není třeba vynakládat nějaké veršované úsilí, ať už na jakékoliv úrovni...

Co se mobilů týče, vzpomínám si, jak jsem kdysi v kavárně viděl mladou dvojici, evidentně na "rande" - věk tak kolem dvaceti. On měl v ruce mobil, ona v ruce mobil, před sebou skleničky s pitím; za celou dobu spolu nepromluvili ani slovo, nevyměnili pohled... celou dobu jen mohutně posilovali svalstvo u palců na rukou datlováním do telefonů... nejspíš jsem poněkud konzervativní, ale rande bych si představoval poněkud jinak :-)
přidáno 25.06.2018 - 17:46
Homér: Díky za příspěvek.
přidáno 25.06.2018 - 17:30
Zas jen další sketa
povzdychla si básnířka vyjetá
od podzimu do léta
furt se špatně zabouchává
exkluzivní popleta
prince bez mince
krále kaleb
nevěrného svince
ach jo, potkat tak člověka
o němž denně zpívá
její duše paleta

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Básnířka natěšená : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Přilétla k nám...
Předchozí dílo autora : Básník prasák

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
polibek0012 [14], Annabelle [14], KissOfDark [14], pisiprotebe [14], VolkodavKO [11], sarinka580 [7], DanaSurya [1], Ivušák [1]
» řekli o sobě
NoWiš řekl o dvakredencedekadence :
Jednou mi hasila obličej, když jsem se popálil. Dodnes mi tam nerostou vousy. Prý to pak chutnalo jako karamel. Jednou mě popálila. Rusalka bez rybníčku, bolavá duše, námět na mý nejkrásnější básně. Kupodivu pořád šťastná, i když byste to do ní neřekli. Bolavá a šťastná. Jako odřený koleno v létě. Mám tě rád. Koleno, poleno.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku