...
přidáno 08.06.2018
hodnoceno 6
čteno 1129(10)
posláno 0
Vztahy mezi lidmi jsou jako písek v dlani. Když držíte písek na otevřené dlani, nerozsype se vám. Jakmile ruku sevřete a pevně stisknete, pak vám písek proteče mezi prsty. Trochu vám ho snad zůstane, ale z větší části bude pryč. Se vztahy je to také tak. Vztah založený na svobodě a úctě ke druhému má větší šanci překonat všechna úskalí, ale těsný, přehnaně majetnický vztah vyprchá a ztratí se navždy.
přidáno 24.08.2018 - 22:03
Acogdyž do dlaně foukne silný vítr? Fšechen písek je fuč, zatímco v zaťaté pěsti zůstane pár zrníček i po uragánu. Co je lepčejší? Stačí se spokojit s málem? Co je málo? Je to lepší než nic? A co je všechno? Není to zas příliš?
přidáno 18.06.2018 - 08:28
"Jsou to vztahy mezi lidmi, jež dávají životu cenu." Je to tak. Děkuji za hezké napsání.
přidáno 09.06.2018 - 17:58
Hezky jsi to napsala. Svoboda, důvěra, tolerance - to je základ :).
přidáno 09.06.2018 - 00:19
Kdysi jsem to samý napsal o vodě.V dlani kolikrát nezůstává nic a přesto sloužíte těm druhým.O písku si můžete nechat zdát.Vztah vás může trvale trápit,drtit citovým hladem a stejně potáhnete ty saně.Proč?Protože voda je všude kolem a jen blázni jí svírají v dlaních.Lásku nelze uchopit,Láskou se musíme stát.
přidáno 08.06.2018 - 22:06
děkuji za komentář, a také vítám :-)
přidáno 08.06.2018 - 21:42
.. nevím, jestli se to dá definovat až tak jednoznačně.. třeba, co se týká majetnických vztahů, znám i dost takových, kdy jsou ti, kteří jsou omezováni, bezhlavě zamilovaní (anebo to aspoň tvrdí) a zůstávají dál navzdory realitě..

přirovnání s pískem se mi líbí.. :) vítej

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Písek : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Slyšíš

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku