přidáno 16.03.2018
hodnoceno 10
čteno 948(14)
posláno 0
To pochopí
snad jen typ na konopí
poezie zarezlé poklopy
otevře dým
zaklepe na klopy
múza, co kouří jen kokoty
ach, té lopoty
z kapek střádat potopy
padlo zjara do noty
kus usmrkané jistoty

Z dvou lidí tři rostliny jsou
roztahané divou zvěří
za zapadlou vískou
v pavučině na srůstu žulového kříže
o prodloužených víkendech
povlávat si budou

Tři pruty nepoddajné
pevně svázané posvátnou formulí
budou se řídit
do řiti řítit

Mrzí mě ty sprostá slova a smutné konce v mých básních, je to opak mého života. Té neskutečné božské přítomnosti objímání. Je to o pohodlí pod židlí. Jsou to živiny na lžičce. Podpal peklo. Je to poslepovaná píčovinka s kávou a nějakejma trubičkama. Je to výkvět z prozření, že klídek do života ti přinese čtení, psaní, počítání. Boha, ptáci, nepřestávejte zpívat, pořvávala Dolly Buster před Braniborskou bránou. Je to přesmaženej Clapton letící na plyšové žížale Jůlii. Jsou to slzy piva, tlukot z rumu, dech z větvoví z palmového listoví, pohyby vodopádu, pohled jak z nitra sopky, vlasy, vánek za nocí. Je to lenost cokoliv přepínat, čekání, jak se to vyvine. Jsou to teplá slova, stačí nepít nadmíru. Je to neschopnost šukat v bordelu. A zas ty zbytečné vulgarity zabalené ve fólii z křídel vážek. Každý povinně do kláštera, hrst rýže na týden a nespat. I to je ten živůtek, škrtící tělo hříšné barové tanečnice. Chrastítko a lepidlo všude. Je to vyklidněná Viktorka s úsměvem sjíždící splínu splav. Je to den, kdy se zase začalo chodit pěšky. Na mostu pochybných básní pálení.

ikonka sbírka Ze sbírky: Omrvinky
přidáno 24.03.2018 - 10:46
Takhle to mám ráda
přidáno 19.03.2018 - 23:53
padlo zjara do noty
kus usmrkané jistoty

Je to vyklidněná Viktorka
s úsměvem sjíždící splínu splav.

...

Ty mě znáš?
přidáno 19.03.2018 - 07:48
LadyLoba: Díky za čtení, má věrná čtenářko.
přidáno 19.03.2018 - 07:47
štiler: Souhlasím, pokecáme. Užij si den, jestli to dnes jde. Pa a dík.
přidáno 19.03.2018 - 07:44
casa.de.locos: ....není to prachsprosté kňučení do éteru...
Oh, to je ale pochvala! Dík.
přidáno 19.03.2018 - 07:43
korálek: Díky z náměstí Generála Píky. Mně tam ty vulgarity právě taky nesedí korálku, s tím už nic nenadělám, nejsem upravovač, to je jak kdybych pavoukovi utrhnul dvě nožičky, ještě by mohl chodit, ale...
přidáno 17.03.2018 - 23:49
:-)
přidáno 17.03.2018 - 22:52
V každém případě zaujala :-) jsou pasáže co se mi líbí , vulgarity mi tam osobně nesedí, ale smysl to dává - nejsou samoúčelné ...určitě by se daly nahradit, ale jsi to ty ... :-)
přidáno 16.03.2018 - 21:01
je to v pohodě.
Nemyslím, že třeba o kanálu by se hodilo psát vznešeně, když je plnej sraček, stejně tak život - má smutnou, sprostou stránku, nadává se a kurva dost, a klidně jenom v myšlenkách. Bla. Někdy o tom pokecáme, ne?

Rád to čtu, i s nadávkama.
přidáno 16.03.2018 - 19:27
Víš, ale ono to tvoje nadávání v sobě má tu radost daleko víc než kdybys mocí mermo hledal ta nejhezčí slova a zaobaloval to do eufemismů. Když si na to člověk zvykne, přijde mu to postupně upřímnější - vidí, že i když tvoje Dolly Buster pořvává, živůtek barovou tanečnici škrtí, a celé je to jenom poslepovaná píčovinka, není to poraženecké, není to prachsprosté kňučení do éteru. Protože se ty věci dějou, slečna skříplá v korzetu stejně tančí, život jde dál a ty v něm ještě jsi.

Ráda to čtu, i s nadávkama.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Ganglium : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Lýkovec
Předchozí dílo autora : Prošlý horoskop

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Mlčeti Zlato
» narozeniny
Žhnoucí krysa [16], BadAngel16 [13], Z.Biskup [8], endavid [2], Mikin [2], Neočko [1], trivius [1]
» řekli o sobě
Singularis řekla o Máta :
Opravdu se vyzná v psychologii a užívá si to. Píše úžasně dokonalé romány, jen mi nevyhovuje jejich výstavba: Vyhýbá se uvádění jmen postav a při čtení zprvu není zřejmé, co je důležité a co ne. Vše se odhaluje až postupně, což činí román napínavým a dodává mu spád.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku