Budu rád, pokud vyplníte anketu pod dílem.
přidáno 20.02.2018
hodnoceno 14
čteno 1261(23)
posláno 0
 
Tu malou rýhu v bledé pleti
stokrát zabít svými rty
a kreslit ústy do souvětí
tak neobratné náčrty
že zachvěješ se v horkém pásmu
v třepotání u slabin
a pomalu v té ráně mlčet
mlčet o tom
že já vím.
 
 
Jak byste báseň ohodnotili na stupnici bodů od 1 do 5, přičemž 5 je nejvyšší počet bodů.

[1x]
1.bod - Nelíbí se mi ani trochu
[0x]
2.body - Nelíbí se mi
[0x]
3.body - Neoslovila mne
[5x]
4.body - Oslovila mne
[8x]
5.bodů - Líbí se mi


hlasovat mohou pouze přihlášení
přidáno 06.10.2018 - 21:41
Zabíjet rty,to se smí?Tvůj cit průměrným zabijákům strach nahání.Zproštěn viny jistě budeš,brzy svou oběť znova svým citem potěš.
přidáno 20.03.2018 - 23:13
Umouněnka: Ani nevíš, jak jsi mě tímto komentářem potěšila a omlouvám se za zpoždění mého poděkování, taky sem už nakouknu jen při chvilce. Tvých slov si velmi vážím a jsem rád, že mé básně na Tebe takto působí...
přidáno 10.03.2018 - 12:46
Moc se mi líbí tvé básně. Jsou takové jemné, čisté a přesto velmi hluboké se zajímavými obrazy. Už tu moc nečtu, ani se nehlásím o slovo, ale k tvým veršům vždy ráda zavítám.
přidáno 25.02.2018 - 23:15
Lasak: Nehledej v tom žádné zbytečné složitosti, prostě je to jen otázka, zda se Ti tato konkrétní báseň líbí (z hlediska stylistiky, použitých obratů, subjektivního pocitu atd.) nebo Tě nezaujala.
Moc nerozumím jak to myslíš s tím měřítkem, protože já nic takového nepoužívám, ale pokud ty ano, zhodnoť ji třeba podle měřítka které máš ve vztahu k poezii ty...
přidáno 24.02.2018 - 15:20
Hlasoval bych, ale co je měřítkem? Tenhle server, tvé básně, nebo snad obecně básně tedy i od (ne) básníků, začínajících básníků?
přidáno 21.02.2018 - 22:43
Orionka: Díky moc, že jsi četla. Neurčitá, něžná metafora mě vůbec neurazila, naopak to beru jako velkou pochvalu. Jinak... na možnost, kterou jsi navrhla jsem si netroufl, myslím, že takhle je to dostačující :)
přidáno 21.02.2018 - 14:57
Amadeo´´: Vďaka za vysvetlenie. Poézia a ankety v mojom ponímaní akosi nejdú dohromady, ale ako si napísal, každý sme iný. ;)
přidáno 21.02.2018 - 14:47
Líbí se mi. Může být chápána jako neurčitá něžná metafora, ale kategorie tomu dává velmi konkrétní význam. Anketa je dobrý nápad, ale připadá mi nevyvážená, chybí ti tam možnost "líbí se mi moc". Škoda, už bys u ní měl aspoň 1 hlas :).
přidáno 21.02.2018 - 14:16
slnečnica: Jsem rád, že Tě báseň zaujala. Anketu jsem k ní dal proto, protože bych rád znal názor i těch psanců, kteří mnoho nekomentují. Přijde mi, že by pro ně tahle forma mohla být jednodušší, beze slov a navíc anonymní.
Pojí se s tím samozřejmě riziko, že Ti, kterým se báseň nelíbí a přešli by ji, mají možnost vyjádřit svůj názor jen jedním kliknutím. Ale o to mi vlastně jde, protože bych u této básně potřeboval co největší zpětnou vazbu, zjistit, zda za něco stojí. Nevím, jestli je to, co jsem napsal srozumitelné, trochu jsem se do toho asi zamotal :) Každopádně děkuju moc, že jsi věnovala čas komentáři, i anketě...
přidáno 21.02.2018 - 14:05
Mlčeti Zlato: Díky moc!
přidáno 21.02.2018 - 14:02
Nikytu: Děkuju, to mě moc těší. Snad Tě nezklamu :)
přidáno 21.02.2018 - 11:27
Je dokonalá vo svojich detailoch. Páči sa mi. A zrejme aj preto vôbec nerozumiem tej ankete, naozaj. (Napriek tomu som hlasovala) Rada čítam Tvoje verše, často sa mi zdajú vhodné na zhudobnenie.
přidáno 21.02.2018 - 11:07
Naprosto kouzelné.
přidáno 21.02.2018 - 01:06
Celkově se mu tvé psaní líbí. Ráda se ti jako čtenář vracím. :-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Chtěl jsem : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Než se rozední
Předchozí dílo autora : Isabell

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku