přidáno 21.11.2017
hodnoceno 11
čteno 1297(23)
posláno 0
zakázaná brána se sama otevírá
jsem do mí vtahován
(skrze citlivá místa na mém těle)

zdráhám se vstoupit
vím, že když vstoupím
vše se rozplyne

jen ochutnávám...

držím se počátku

A JSEM
nekonečnou dálkou

(jen pro tebe)
uchopitelný

ikonka sbírka Ze sbírky: PPV
přidáno 28.11.2017 - 16:52
korálek: Děkuji Ti moc.
přidáno 27.11.2017 - 23:21
Krásná, niterná, tak nějak se mě dotýká - cítím v ní hodně emocí a myšlenek ...
přidáno 27.11.2017 - 17:35
Ginnare: Díky moc za komentář.
přidáno 26.11.2017 - 17:26
Ani nevím, proč se mi zdá být pro tebe tak netypická. Zabolela mě, uchopila a zmuchlala, jak kdybych byla jen výtisk včerejších novin.
Děkuji.
přidáno 24.11.2017 - 20:32
asi stárnu, zprvu jsem viděl úplně jinou bránu... ;o))
přidáno 21.11.2017 - 13:31
Yana: No, zase si třeba Ty napsala někomu něco hezkého , ne?
Díky!
přidáno 21.11.2017 - 12:03
a proč když vstoupíš vše se rozplyne, někdy přece ne, je to takový pohádkový, čistý, kdysi jsem byla nad věcí, pchááá, básničky, nestojím o ně! Dnes si říkám, škoda že nebyl nikdo kdo by mi složil takovou...hledala bych v ní a nacházela a ta nekonečná dálka, kterou jsi je jistě slastná, pro ní i pro tebe, moc povedená básnička o počátku...
přidáno 21.11.2017 - 10:23
Amelie M.: Na rychlé cestě branou se rozplyne nekonečná dálka.
Díky moc.
přidáno 21.11.2017 - 09:23
první polovina ve mne evokuje myšlenky na to, co se doopravdy stane, když vstoupíš? co se rozplyne.. to, co bylo dosud nebo to, co je za zakázanou bránou aneb třeba jen očekávání..? pak ale pokračuješ.. a hned jsme úplně jinde.. víří mi v hlavě spousta teorií, ale nechci tu ovlivňovat další čtenáře, tak ať si každý vytvoří tu svou :) právě pro to rozvíjení fantazie a myšlenek to hodnotím vysoko.. je to jako procházka po jiných krajinách..
přidáno 21.11.2017 - 08:58
Orionka: Vím, uchopitelnost kouzla mužskosti byla definována Orionkou 25.2.2017. Uchopitelnost jsem nepoužil záměrně, vypadlo to ze mě a padlo to tam jako poklice na hrnec ve všech významech toho slova. Díky moc za hezký komentář.
přidáno 21.11.2017 - 08:09
A už je to tu zas, uchopitelnost kouzla mužskosti :). Pěkné, nejvíc se mi líbí úvod. Jsem zvědavá, jestli odoláš. A těším se na pokračování.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Na počátku : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Jen
Předchozí dílo autora : Autobus

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku