přidáno 14.09.2017
hodnoceno 8
čteno 1042(37)
posláno 0
  
  
Tma spolu s deštěm
spávají v mlýnicích


Tam dole v prachu
pod mlčícími koly
snažíš se hledat
v jadérku na zem spadlém

co nejvíc bolí


Co ukrývá se
za zrcadlem
  
  
přidáno 16.09.2017 - 12:26
Amadeo´´: Amelie M.: Cuk: Homér: j.f.julián: kmotrov: Orionka: Ufff, odkud začít... Moc díky vám všem za zastavení a pár slov. Snad nevadí, že to vezmu takhle z jedné vody: Z andělů už jsem snad vyrost, na svíčky jsem byl alergickej odjakživa. Tma, déšť atd. atd. jsou v pořadí. Postupně se jich zbavuju. Jadérko - samosebou první, co bylo po ruce, bylo zrníčko, jenže to považuju za další v řadě vedle tmy, deště, prachu, atd. atd. Koneckonců, když se zeptáte kohokoli, kdo chová králíky (třeba mě :-)), koně, nebo ovce, co to je krmit jádrem, vyjmenuje vám x druhů obilí. Takže mi to nepřišlo až tak mimo. Zrcadlo je fakt laciný. Ve mlýně ho nemaj a když jo, určitě ne ve mlýnici. Bohužel mě nenapadá nic, co by dokonaleji odráželo náš zevnějšek a přitom o nás nic víc nevypovídalo. Snad kromě vodní hladiny, která je ale podle mě další z party Tma, prach, anděl, svíčka atd. atd.
Díky moc za kritiku a za podněty, dám si na to pozor :-)
přidáno 16.09.2017 - 00:55
Moc se mi líbí prostřední část, evokuje mi těžké živobytí, tak nějak obecně, dřinu sedláka i mlynáře i třeba tíhu jejich osudů. Výhrady mám k zrcadlu, není příliš originální a navíc se do mlýna nehodí. Vím co si tím chtěl říct, ale zkusil bych hledat něco jiného.
přidáno 15.09.2017 - 22:11
Moje babička byla ze mlýna, to místo má zvláštní kouzlo. I když mlýn už nemele, jako ten tvůj, možná dokonce o to víc. Jadérko asi má spíš symbolický význam, jinak by tam bylo spíš nerozemleté zrnko... ale možná se nemele už dlouho, někdo tam jedl jablko a jadérko spadlo na zem... a možná zbytečně moc dumám :)
přidáno 15.09.2017 - 20:16
pěkné to máš
přidáno 15.09.2017 - 16:27
Moc pěkná, s lehkostí...trochu ale souhlasím s Homérem, originálnější mi přijde jadérko a mlýnice, ale pořád je moc pěkná :)
přidáno 14.09.2017 - 21:58
Mně přijde krásná… A je to přesně to, co tu hledám. Poezii, která mě svou myšlenkou, svými obrazy a lehkostí vyrazí dech. Jsem rád, že jsem mohl číst.
přidáno 14.09.2017 - 14:58
Tma, děšť, prach, zrcadlo, bolest. Ještě ti tam chybí anděl a svíčka. Zkus volit v poezii méně ohraná slova, máš na to. Každýho to semele, i to poslední jadérko.
přidáno 14.09.2017 - 14:06
neumím jí úplně proniknout pod kůži.. ale zůstává mi z ní dobrý pocit...... líbí se mi..

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Hluboko : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Don't let it be
Předchozí dílo autora : Nechci

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku