....
přidáno 03.08.2017
hodnoceno 3
čteno 1049(9)
posláno 0
Já zvednu ruku,a mávám
na přání,když jich je plný seznam
to slunce zas sejme otisky
nahé krásky
co loví v zakázané zoně
jen kreslí tajně
kosoštverec naděje
to se to žaluje
jen všichni víme
....
//a ani se nestydíme...
přidáno 05.08.2017 - 08:37
Souhlasím s Náčelníkem. Byla jsem zvědavá, jak se tvá tvorba posunula od doby, co jsem tě naposledy četla, je to lepší, má to smysl, ostatní trochu násilné, interpunkční chyby, ale to vše koresponduje stále s tebou - už tenkrát jsi se nechtěl nechat nikým ovlivnit, takže se vyvíjíš, pomalinku, nenásilně, hlavně s tvým subjektivním pocitem, že tě nikdo neovlivňuje a je to jen a jen tvé - ale omyl !!! Vše v životě tě ovlivňuje, naprosto vše, už jen to, co jsem ti nyní napsala, nebo Náčelník, Yanishka atd. Takže nežij v omylu, začni se vyvíjet rychleji, takhle být světoznámým do stovky nestihneš:-) - žertuji samozřejmě, nic si z toho nedělej, apropó, mnozí byli uznávaní až po smrti, že jo...
přidáno 04.08.2017 - 20:51
líbí, kuji
přidáno 04.08.2017 - 10:24
A mě se to líbí. Má to nápad, má to humor, jen tomu chybí trochu rytmu a kdybych si nepřečetl poslední verš, ani bych se neuvědomil, že se to rýmuje - a když jsem si toho všiml, napadlo mi, že by tam stačil jen ten poslední verš. :) Zbytek by mohl být ve volném verši a básni by to vůbec neubralo, spíš naopak, řekl bych :)
Ještě post scriptum - po čárce ve větě následuje mezera, ale to jen tak pro příště

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
A ani..... : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Je život ještě poezie....
Předchozí dílo autora : A víc tu není....

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku