přidáno 01.08.2017
hodnoceno 8
čteno 1078(17)
posláno 0
Ach, co mám dělat?
Když nezbývá už nic,
Když není už co říct,
Když už tu nic nezbývá,
Než přetnout život člověka.
Ach ty staré rány,
On otvírá je zas!
Ten démon jménem Čas.
přidáno 02.08.2017 - 17:44
Díky všem za kritiku:D
přidáno 02.08.2017 - 17:40
ou, nevím, proč 2 a 4 řádek jsou sobě podobné jako vejce vejci...to, že tu už nic nezbývá se dá vyjádřit tisíci způsoby, tak se rozhlížej a objevuj je:-)
přidáno 02.08.2017 - 09:32
j.f.julián: Mlčeti zlato
přidáno 02.08.2017 - 09:24
NIC ;-)
přidáno 02.08.2017 - 09:22
Náčelník Holá Ruka: Takhle, rozumím ti! a to je podstatný! Někdy plou verše z bolesti a není čas na veršovánky. Rozhodně se neřiď těmi pomýlenci, kteří ti budou vyčítat potos!
PATOS do básní patří jako rým! Jen hlupák se tomu směje, protože žije život povrchní, nerozumí citu. Kdyby nebylo patosu, nebyl by Seifert, Skácel, Hálek, Šrámek a všichni ti velikáni. Z bujaré, facebookové veršovánky žádná kvalita nevyroste!
Rým by jsi mohl trochu vybrousit, což je pravda, nicméně pro mě je důležité sdělení.
Drž se mezi těmi nepřejícími a radím, drž se rýmu-to je KRÁL poezie!
přidáno 02.08.2017 - 09:12
Buďte na něj hodná děvčata :) Není to určitě úplně špatné, ale plave to v tučné vrstvě patosu, kdyby ses býval oprostil od svých pocitů a napsal to s dávkou nadhledu určitě by to básni pomohlo :)
Mimochodem, být tebou klidně bych upustil od rýmování zcela, je vidět že tě to zbytečně omezuje a že bys bez toho napsal lepší dílko :) Keep on writting!
přidáno 01.08.2017 - 18:04
Amelie M.: Závěr je fajn, ale chtělo by to místo té přímosti alespoň nějakou tu metaforu... A lepší rýmy ;-)
přidáno 01.08.2017 - 15:01
jsi mladej, z toho vyrosteš.. hlavně nic nepřetínej ;)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Konec : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla


Předchozí dílo autora : Boj o Lásku

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku