přidáno 12.07.2017
hodnoceno 4
čteno 824(11)
posláno 0
Našel jsem ji opřenou čelem o zeď hospody směřující k hnojišti. Stála s rozkročenýma nohama a močila. Štěrbinku mezi prsy ve výstřihu měla vyplněnou zvratky.
Povídá: "Vošukej mě!"
Nevím proč, ale nechtělo se mi. Asi málo piva.
"To si vodsereš!"
A taky že jo. Napadaj mě věci, které si stydím myslet a nevyslovil bych je ani za zlatý prase. Jenže chtějí ven. Za každou cenu. Cenu! Ne oběť. Abychom si rozuměli. Věci mě napadají, ale slova, do kterých je zaobalit ne. Ta musím hledat a dolovat a neustále měnit, jako bych okopával nějaké horské políčko.

…že já tenkrát...
přidáno 29.01.2024 - 19:42
:D čubka jedna, radši okopávát brambory.
přidáno 16.08.2017 - 13:11
Amelie M.: Vřelý dík.
přidáno 16.08.2017 - 11:25
tak to nemá chybu! :))) tedy, nevím, co je lepší, jestli ti spílat, žes ji tenkrát..! ale nikdy nevíš, kam by to vedlo, takže.. někdy je lepší okopávat anebo rovnou postavit útlocitné čtenáře ke zdi a odstřelit je nějakým zběsilejším dílkem a pak se za něj (to dílko) nechat postavit ke zdi..... palec hore!
přidáno 13.07.2017 - 10:14
...ji radší nevošukal
:DDDD

Hm, taky hledám doluji neustále měním...
Aby to bylo ono. Často ani nevím co je to ono.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Jak to bylo s múzou : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Z horka
Předchozí dílo autora : Boží muka

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
wp-hasan [16], Weichtier [15], Joanne17 [15], Deviant [14], Elivei [12], Klaron [11], Mamka [11], shizuko [8], Ann(ah) [8], človiček [6], Antek [3], andrew_maxwell [1]
» řekli o sobě
Umouněnka řekla o Sucháč :
Vděčím Ti za mnohé... Slova to nepopíší, ale až jednou budu držet své první poetické dílo v rukou, vždy budu s vděčností vzpomínat na člověka, který mi dal pocit, že někam patřím a zavedl mne k lidem, kteří mi pomohli zrovna tak. Bez Tebe a Tvé sbírky by nebylo mnoho světla, které mne táhne nahoru a nutí mne být lepším člověkem. Děkuji a nechť se naše cesty i nadále kříží. :)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku