o paměti
přidáno 24.05.2017
hodnoceno 16
čteno 1216(29)
posláno 0
    

Snad bychom měli
jít hledat staré cesty

Rezavé klíče
snad najdem někde pod kamenem

Snad bychom měli -
      - dřív než se setmí



  Co bylo, víme


  Co bude
  už si nevzpomenem
  
  
přidáno 14.06.2017 - 07:39
casa.de.locos: No, ono je stáří a stáří. Jedno je lítost a druhé moudrost. To druhé bych celkem bral...
přidáno 06.06.2017 - 22:40
No, Platón říká, že bychom mohli, ale já bych mu nevěřila. Ostatně co tom ví, žejo, je mrtvý.

A jo, poslední dobou čtu až příliš mnoho autorů co psali ve stáří, v důsledku čehož občas nechtěně zahlédnu svět očima osmdesátiletého Argentince, a je mi z toho smutno.
přidáno 01.06.2017 - 13:17
Amadeo´´: Ona by hlavně každá cesta měla vést odněkud někam. Jak píše Yasmin, stará cesta je dobrým začátkem pro tu novou. Děkuju za nakouknutí :-)
přidáno 01.06.2017 - 13:15
Yasmin: Ano, je to přesně tak, jak říkáš. Děkuju za návštěvu, mám z ní radost :-)
přidáno 01.06.2017 - 11:45
Jenom jsem nakouknul a bylo to hezké nakouknutí. Já mám ty staré cesty hrozně rád. Víc než ty nové, protože je znám, vím, kam mě zavedou a že na nich nezabloudím. Prostě klasická konzerva nehodící se do dnešního světa výš, líp, rychleji... Ale copak si člověk může vybrat, kdy se narodí? :) Moc pěkná...
přidáno 01.06.2017 - 11:29
Smutnobolavě působící, po setmění ji nahmatám někde v šeru slov... Staré cesty jsou dobrým začátkem. Pro ty nové.
přidáno 31.05.2017 - 08:07
Zamila: Díky moc, je to taková poznámka na okraji sešitu :-)
přidáno 29.05.2017 - 12:59
To je ale krásný...! Fakt povedený obrazy i ... prostě všechno :-D
přidáno 26.05.2017 - 09:45
DDD: Moje poznámka spíš mířila na to, že i v minulosti toho zápolení s ledasčím bylo celkem dost.
přidáno 26.05.2017 - 06:39
A42: Fakt nenapadá? Co veškeré znásilňování přírody, kterou dnes respektujem úplně minimálně a která nám to pomalu vrací? Dřív s ní lidé spolupracovali. Nebudu vyjmenovávat příklady, strávil bych u toho půl dne.

Navíc mi došlo, že mluvíš jinými slovy o tom samém. Jistěže je hromada věcí, ke kterým je lepší se nevracet. No jasně! Jenomže to nejdřív musíš vědět co kdy kde bylo špatně. Odkud ta cesta vede a kam by mohla (neměla) vést. Kdo tohle ignoruje, snadno se dopustí zbytečných a někdy i fatálních chyb.
přidáno 25.05.2017 - 15:55
Já jsem si vzpomněla na Cimrmanovy slepé uličky. :-))
Jinak ale nevím, zrovna mi nenapadá, s čím složitě zápolíme a minulosti to bylo normální. Spíš mi napadá pár věcí, k nimž bych se nevracela...
přidáno 25.05.2017 - 13:31
marinka: Btw - stačí se podívat, jak dneska složitě zápolíme s tím, co v minulosti bylo celkem normální, nebo se řešilo obyčejným selským rozumem.
přidáno 25.05.2017 - 12:54
marinka: To je samozřejmě dobře. Já taky. Ale kdo chce jít novými cestami, měl by vědět odkud a kudy přišel. Jinak se docela snadno může stát, že v potu tváře nalezne už dávno nalezené.
přidáno 25.05.2017 - 12:31
ja osobne nerada hľadám staré cesty, dávam prednosť novým
přidáno 24.05.2017 - 08:31
Orionka: No, koketoval jsem i s myšlenkou to tak opravdu i pojmenovat. Vlastně to o Alzheimerovi je. O takovém tom kolektivním.
přidáno 24.05.2017 - 08:21
Je to o Alzheimerovi? Jestli ne, tak promiň, ale tohle mě hned napadlo.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Snad... : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Co nikdy nepovíš
Předchozí dílo autora : Pálení

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
bludička, Karpatský
» narozeniny
cechinoskaros [13], Aikami [12], sara kostkova [11]
» řekli o sobě
mannaz řekla o Singularis :
Velice originální autor. S precizně napsanou prózou. Tvoří vlastní svět, který je opravdu jediněčný a stojí za to do něj vstoupit.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku