je Milost vždy milostí?
přidáno 01.01.2017
hodnoceno 0
čteno 627(2)
posláno 0
Když to uslyšela poprvé, byla ohromena. Stejně tak dalších skoro 40 lidí. To není možné, já? Milost? Já mám Milost?
Ano. Tvoje duše přijala dar milosti před tvým příchodem na tento svět. Važ si toho. Je to jeden z největších darů vůbec, z těch nejsilnějších, co může člověk dostat. I když je to nezasloužený dar. Každý člověk tady na zemi máme nějaký svůj největší talent, tedy naše duše. Ten talent si duše vybírají před svým znovuzrozením, a potom si vybírají rodinu, kam vstoupí. Někdy k rodičům, se kterými s jedním má společnou Karmu z minulých životů nebo kam ji vede její záměr, důvod, co se má duše tady naučit, nebo si jí může i přivolat jeden z rodičů. Nebo si duše přeje vyzkoušet, jaké to je žít v přepychu, nebo naopak se narodí do války, napříč náboženstvími, nebo do rodiny ateistů. Tvůj dar je duchovním darem.
Nerozumím tomu.
Bůh tvé duši nabídl dar milosti, je to silný a duchovní dar, je jiný a tvá duše jej s radostí přijala. Milosti jsou nadpřirozené dary. Patří sem: slova poznání či moudrosti pro druhé, dar uzdravování, zázraky, prorocké slovo, modlitba v jazycích a jejich výklad, dar štědrosti, dar vedení, vyučování a kázání, atd. Říká se jim charismata neboli Dary Nového zákona. O Milosti mluví svatý Pavel (1 Kor 12,9–10). Ten, kdo by měl milost a nadpřirozený dar, musí odstranit chtivost a radost z jeho používání a nemá se starat o jeho uplatnění; protože Bůh, který ho dává nadpřirozeně pro užitek církve nebo jejích členů, ukáže mu také nadpřirozeně, jak a kdy [ho] má použít. Ale pozor, ty dary se můžou v nesprávných rukách zneužít. Také je tady lidská vlastnost jako pýcha, závislost na daru, otevření se zlu, pokušení marnosti a ješitnosti. Ty záříš, udrž si to.
A dál?
Obdarovaný musí mít v sobě Boží lásku, lásku nesobeckou. Máš duchovní dar, který je z těch nejsilnějších, ale není důležitější, než talenty ostatních lidí. Nejsi kvůli tomu lepší. Tady na zemi je zapotřebí všech talentů a spolu s nimi jsou tady lidi, kteří mají duchovní dary. Duchovní dar má velmi málo lidí a mnoho z nich to nikdy ani nezjistí.
Jsi pokřtěná?
Ano.
Myslel jsem si to.
Když se člověk narodí, podle data, místa a hodiny narození zjistíte, co se má duše v tomhle životě naučit. Jaký má cíl, a když se to vaše duše nenaučí v tomhle životě, tak bude muset v příštím. Horoskop si může nechat udělat každý. Tohle jsou ale vaše talenty. Je to vaše nejvýraznější vlastnost, kterou v sobě máte. Ta je vždy pozitivní. U někoho je poznat hned, u někoho vyjmenuješ deset vlastností a nejspíš jí najdeš mezi nimi a někdo jí neprojevuje skoro vůbec. Každý by měl znát svůj největší talent. Je to přirozenost vaší duše a ten svůj talent žijte. Rozvíjejte ho a dávejte ho dál ostatním lidem. To je vaším úkolem.
A teď k Milosti. Milost se nežije snadno, ale ty máš sílu to zvládnout. Ty jsi a máš být nádherná žena. Milost se projevuje tak, že máš být dobrá manželka, Bohyně v posteli, máš dar jako kamarádka, být skvělý zaměstnanec, báječná matka a máš dar požehnání. Pokud tohle můžeš žít, jsi v pohodě. A ještě chtěl jsem ti říct, že jsi až moc hodná, klidně zlob. Probuď svou sexualitu a přitažlivost.
Prosím?
Můj postřeh je ZLOB. Jsi až moc dobrá. Život znamená tančit, ne sledovat tanec.
Copak se děje?
Jsem z toho všeho na rozpacích.
Buď tím, co chceš. Já ti říkám, co v tobě vidím. Proč je pro tebe těžké slyšet to, čím máš být?
Nevím, je to silné.
Dobře. Důvod, proč není snadné žít tvůj talent, je v reakcích některých lidí, které můžeš kdekoli potkávat. Každý se někdy setkal se zlem, s někým, kdo mu ublížil. Důvod, proč na tebe lidé útočí je ten, že si vybíjí svůj vztek. Ty máš Milost a přitahuješ lidi s temnotou v srdci jako magnet. Jsi pro ně snadný cíl. Taky to může být v tom, že chtějí tvou ušlechtilost zpochybnit. Každému je "líp", pokud není se svými temnými stránkami sám. Je to pocit sounáležitosti ve smyslu "stejně není lepší, než já".
Ano, máš asi pravdu, potkávám takové lidi častěji, než lidi kolem mě. Tak proto..
Stejně tak přitahuješ lidi, kteří se pro něco trápí, něco jim chybí. Svojí září lidem pomáháš, tobě stačí být a všem kolem sebe dávat tu lidskou obyčejnou lásku. Dělej to.
...
Až doma jsem si uvědomila, že říkal něco o požehnání. Že ta milost v sobě nese požehnání. Že svůj dar máme žít a dávat jej dál lidem. Jak se dává požehnání? Asi přes tu lásku.
Dobře, vím, že zářím. Našla jsem na netu, že mezi Boží dary Milosti patří pouze tři, které jsou tzv. zářivá charismata. Je to dar uzdravování, dar proroctví a dar modlitby v jazyku. Nejrozšířenější je dar proroctví.
Také vím, že ještě říkal: Jsi bohyně a víš.
...
Lidé, kteří patří k církvi, mají povinnost své dary zkoumat a poznat.
Lidé jako jsem já, je mají pouze žít, a pokud si budou přát, poznají je také.
Rozhoduji se, zda to otevřít a začít používat aktivně a vědomě toho daru. Nebo mám dál žít s milostí v podobě Boží lásky a dávat ji lidem kolem sebe?
...
Týden po tomto semináři jsem poznala úžasného člověka, kdo je velmi v kontaktu s lidmi, co cítí, vidí, slyší, ví.. a je to člověk, který vede takové lidi dál a pomáhá jim rozvíjet jejich dary. Někdy léčí jejich nezpracovaná traumata, bolesti.. Pomáhá lidem projasnit své srdce a víc cítit, uvědomit si a chápat spoustu věcí, urychluje jejich dary a dokáže pomoct s otevřením se jejich darů. Pracuje se světlem.. a v přítomnosti tohoto člověka se mi někdy na chvíli otevírá nějaké to jasno.. Tak asi mám minimálně nějaký z darů ve formě proroctví. Prý mám v sobě duchovní moudrost, která je důležitá.
Stává se mi teď, že mi někdy hučí v uších. Prý ke mně tak přichází Andělé a chtějí mi něco sdělit. Jak mám slyšet Anděle, když na ně nevěřím?
A když zajdu dál, tak začínám rozumět tomu, že když jsem někomu otevřela své srdce a nechala se přátelsky poznat, tak se do mě zamilovávali. Proto jsem ho intuitivně ukazovala velmi málo a nebo víc ženám. Teď už alespoň vím, že se zamilovávali do té Božské lásky ve mně, kterou cítili. A já si tolikrát vyčítala, že jim asi nějak ubližuji a ještě k tomu nevím, co dělám špatně a jinak, než ostatní ženy. Přesto mám i kamarády mezi muži.
Když bych potom někdy někomu řekla, že dám dar milosti a že se mi to otevřelo, tak většina lidí odejde a budou se bát, co všechno můžu vědět. Nevím, jak se rozhodnout. Lhát jim potom totiž nechci.
A přesto, stále víc to vnímám, jako dar a i poslání. Šířit světlo, lásku mezi lidi.

Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Diog [4]
» řekli o sobě
Jsoucno řekl o štiler :
Kamarád ve zbrani, expert v kouzlení. Pár společných zážitků, které mě baví ještě teď. Jeho tvorba je v těchto končinách potřeba jako vodka na stranické schůzi. Cynik se skvělým darem dokonale a z fleku přetextovat jakoukoliv písničku.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku