přidáno 03.12.2016
hodnoceno 12
čteno 801(21)
posláno 0
Povídají o mně
odpudivý věci
šklebí se tak hrozně
snad úplně všeci
marně se jim bráním
zdrhám vlastním přáním
nejsem zrůda přeci!

Musí to být mýlka
popletly se spoje
porouchala hlava
vysadily zdroje
já jsem dítě múzy
všechny tyhle hrůzy
nemůžou být moje!

Mám strach z ticha noci
z těch snů vážně zebe
nechci, nechci usnout
už mi z toho jebe
Hyde si uvnitř třeští
drží si mě v kleštích
proč se bojím
proč se bojím
proč se bojím sebe?
přidáno 06.12.2016 - 07:38
Severak: Děkuji, to potěší.
přidáno 06.12.2016 - 00:25
Velmi dobrá báseň byť smyšlená.
přidáno 05.12.2016 - 23:03
ŽblaBuňka: Dík, vážím si toho.
přidáno 05.12.2016 - 17:52
seš dobrá, i v komentu
přidáno 04.12.2016 - 15:34
kmotrov: Máš pravdu, v posledním verši přečuhuje slabika. Mně to při čtení nahlas nevadilo, ten důraz na konci to zakryl, ale asi to byl jen můj dojem, tak upravuji :).
Odstup a pojmenovat na tvrdo, to myslím přesně sedí, to by mohlo být moje krédo :). I ten vzdor, ráda trochu provokuju. Bluesový smutek mě překvapil, ale příjemně.
No a autenticita, to je složitý... Myslím, že nikdo, kdo píše, v tom nedokáže sám sebe úplně schovat. Rukopis tam vždycky aspoň trošku cítit je. Některé moje básně jsou velmi autentické, jiné (jako tahle) vytvořené zcela uměle bez osobního prožitku. Která je která a kde se odkrývám, to si radši nechávám pro sebe :).
přidáno 04.12.2016 - 15:19
Zamila: Děkuju, je to vlastně pochvala. A máš pravdu, že je to tematicky zas úplně jinde... jen takový nápad.
přidáno 04.12.2016 - 13:21
Orionka: To utíkání souvisí s rytmikou i já jsem naprostý laik, třetí sloka mi do těch předchozích v závěru nějak nejde. Co na to někdo kompetentní Tom Cortéz, DDD?
Často v tom máš bluesový smutek, ale zároveň i odstup a vzdor. Pojmenuješ to natvrdo a stavíš se k tomu čelem. Vím, že to je z tvé strany hra, ale hraješ ji dobře, ikdyž (nemusíš mi věřit) to na mne nepůsobí autenticky, líbí se mi neotřelost a ta nálada.
přidáno 04.12.2016 - 12:03
Prostředek je fajn, ale jinak umíš psát daleko líp - i tematicky jinak. Tohle bych ani neřekla, že je Tvoje ...
přidáno 04.12.2016 - 11:09
kmotrov: Ahoj kmotříku! :) Moc děkuju, je úžasný, že někdo přemýšlí o tom, jak píšu, a ještě mi to dá do komentáře. Vezmu to postupně. Melodická linka je tam vědomě, ale jsem v tomhle naprostý laik, takže mi připadá dotažená a žádné utíkání nevnímám. Ve smyslu rytmiky a vůbec formy máš pravdu, že to jen tak amatérsky a pro radost zkouším, je to pro mě spíš vedlejší produkt. Ambice mám v próze a poezii beru jako volné pole pro hrátky s jazykem, s různými obrazy, s tím, jak působí na čtenáře... Za tu neotřelost tedy velmi děkuji, jsem moc ráda, že to tak vnímáš. A bluesově undergroundová atmosféra... hm... tak tady se jako nemuzikant po pravdě ztrácím. Co konkrétně tím myslíš? Mně totiž připadá, že každé moje dílko má trochu jinou atmosféru, záměrně měním témata i způsoby zpracování, je to pro mě jako pokusná laboratoř :).
přidáno 04.12.2016 - 10:48
Yanishka: Já děkuji, to je dobře! A zase tak smutná není, je to trochu hra...
přidáno 04.12.2016 - 10:08
Ahoj Vochomůrko.
Yanishka má pravdo i já tam vidím melodickou linku, ale vidím i to jak z ní utíkáš. To je pro tebe typické a nemá smysl to kritizovat. Myslím, že nemáš ambice svoji tvorbu někam posunovat a píšeš si pro radost. Co Tě ctí a proč Tě docela rád čtu je neotřelost tvých básní, když je báseň neotřelá (může být o čemkoli) vždy působí svěže. Další tvoji devizou je ta bluesově šánsonově undergroundová atmosféra tvé tvorby.
přidáno 03.12.2016 - 19:53
děkuji...mám pocit, že i když je to v podstatě smutná báseň, tak mám tendenci si ji místo čtení prozpěvovat, jak mi přijde melodická

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Noční můrky : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Pár(a) v autě
Předchozí dílo autora : O hnijícím jablíčku

»jméno
»heslo
registrace
» nováčci
Mari
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
Umouněnka řekla o DDD :
Bylo mi ctí mít Tebe i tvého kamaráda v mém lit. pořadu, hudba stále doznívá. :) Posunuli jste večer o několik levelů výš! Budu se těšit na další setkání s Vámi i Vaši muzikou, která bezpochyby přijdou!
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku