Tolik je jich potřeba zabít, než najdeš tu jedinou...
přidáno 11.10.2016
hodnoceno 12
čteno 697(18)
posláno 0
Víc než kdy předtím
pohledem snímáš mi
z řas jemný pel
a v něm svitky veršů
které jsem přetrpěl
a důvody květin
co byly tu dříve

očima snímáš je
a víc než kdy předtím






jsou tvé...
přidáno 18.10.2016 - 20:13
Amadeo´´: Jsem ráda, že jsem pobavila. Asociace koukám zapravovala.:-D
U toho zarovnání jde čistě o mou preferenci. Já jsem pro vlevo a na střed, vpravo mi to u mých zatím nesedlo. Ale tak nikdy neřikejme nikdy. ;-)
přidáno 18.10.2016 - 16:41
ŽblaBuňka: Moc děkuju... mám radost, že se Ti líbí a že jsi zanechal komentář.
přidáno 18.10.2016 - 16:38
Nikytu: Teď jsi mě rozesmála s tou záměnou slova v anotaci, která by v tom případě měla zcela jiný rozměr :) Tohle se občas stává, že mozek dosadí nesprávné slůvko, ale tímhle jsi mě docela pobavila :)
Co se týká formátování básně, v tom si dovolím s Tebou trošku nesouhlasit, naopak myslím, že ne každé básni sluší zarovnání doleva nebo na střed. No, asi záleží na tom, jaká báseň to je a na mnoha jiných věcech, ale to rozebírat nebudeme :) Díky za zastavení a komentář!
přidáno 17.10.2016 - 22:36
já to řeknu krátce:

LÍBÍ SE MI

a to, co a jak píšeš, je tvoje věc, já jsem jen čtenář
přidáno 16.10.2016 - 09:02
Malinko jsem se zamotala už v anotaci, to když jsem slůvko "zabít" omylem přečetla jako "zalít". Ehm... :-)))
Teď ale vážněji. Líbí se mi obsah sdělení. A ta, jejíž výjimečnost smyla to vše ostatní. Je dar někoho takového mít. :-)
Jinak jen malou výtku k formátování bych měla. Myslím, že většině básní víc sluší zarovnání na střed nebo doleva. Lépe se čtou. Ale to jen taková drobnost. Jinak jsem u tebe spokojená čtenářka. ;-)
přidáno 12.10.2016 - 15:49
DDD: Děkuji moc… za více než první pohled a za krásný komentář. Nevím, co k němu víc dodat protože lépe bych to vyjádřit asi nedokázal, cítím to velmi podobně. Ono je velký rozdíl si báseň přečíst a přečíst, byť to zní možná divně a někteří nebudou souhlasit, ne každý umí poezii vnímat. To ale nemá s mou básní nic společného, naopak, často tento pocit mívám u cizích, velmi zdařilých, ale bohužel nepovšimnutých básní.
přidáno 12.10.2016 - 15:40
Devils_PIMP: Díky Devilsi... tak, snad příště to půjde číst lépe.
přidáno 12.10.2016 - 15:35
kmotrov: To jsi mě moc potěšil a upřímně… trochu se červenám protože nemám pocit, že by to byla nějaká sláva. Spíše to vnímám tak, že je tu spoustu daleko lepších autorů a když si pročítám jejich básně, někdy mám pocit, že bych to své básnění měl zabalit nebo aspoň ponechat v šuplíku, jak je mi stydno.
Máš samozřejmě pravdu, fráze tady jsou a jsem si vědom, že je jich nemálo ale na svou chabou obranu bych chtěl jen říct, že se tomu někdy vyhnout prostě nedá. Je to ale opravdu chabá výmluva, vím...
přidáno 12.10.2016 - 09:01
Jen ještě dodám, že moje zamyšlení se absolutně netýká autorů předchozích komentářů. V životě bych si nedovolil zrovna je podezírat z toho, o čem mluvím.
přidáno 12.10.2016 - 08:32
Mně zase přesně tohle vyhovuje. Samozřejmě, že se tyhle básně nedají číst stylem: "Tak copak tu máme dnes nového? Mám deset minut, tak sem s tím, ať to lítá!" Mám podezření, že obraznější básně se lidé jaksi bojí číst. Co kdyby z nich náhodou sdělení na hony netrčelo a oni se museli začíst hlouběji? Co kdyby to ani tak nepobrali? Myslím, že kdyby dnes na tento web přispíval třeba takový Holan, už dávno by ho vypískali. Nikdo by to nečetl.
Mám rád tu trochu mlhy, křehkosti a tajemství v poezii. Bohatost vyjádření je přímo úměrná bohatosti autora a obohacuje pochopitelně i čtenáře, který mu věnuje víc, než jen první pohled. Ta báseň se mi moc líbí.
přidáno 12.10.2016 - 00:08
Tady souhlas s kolegou - jralsná oralce, která se trošku smpatně čte.
přidáno 11.10.2016 - 16:58
Samozřejmě, podobnou věc tady moc lidí napsat nedovede, na druhou stranu, je v tom až dost silných frází, zastiňují mi linku obsahu...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Důvody květin : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Zrníčka (Podzim)
Předchozí dílo autora : Pomlky

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
polibek0012 [14], Annabelle [14], KissOfDark [14], pisiprotebe [14], VolkodavKO [11], sarinka580 [7], DanaSurya [1], Ivušák [1]
» řekli o sobě
ScarLiam řekl o Mája S. :
Zdá se být milá neznám ji Zdá se být krásna mnou neviděna nikdy Stydlivá ... Usuzuji z vykání Stále čtu díla její Neustále zde žije Dále se mění Vidím v ní umělce Její um nikdy nevypění.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku