Reálný příběh, který napsal život a doladil alkohol.
přidáno 19.07.2016
hodnoceno 5
čteno 1270(8)
posláno 0
Už nějakou dobu se živím jako moderátor. Ačkoliv se snažím nechat na pódiích vždy duši, nemůžu říct, že je to vždy upřímné. Ale co. Jsem profik, takže na moje pocity se nikdo neptá.

Akci, která mi odstartovala vlastně tenhle blog a obrátila mi život dost naruby jsem vzal jen proto, že mě o to poprosil můj přítel, který pro mě znamenal nejenom osobní závazky, ale hlavně také velmi důlžité obchodní vazby, které prostě nešlo odmítnout. Jo a taky mi dobře platili.

Vše se neslo v tradiční a stereotypní situaci. Já stál na pódiu a povídal věci, které vlastně ani sám nechápu, ale které lidi baví. Publikum tleskalo, smálo se mým blbým vtípkům a já se těšil, až budu moci jít spát. Až ukončím tento sebeukájející ego večer tím, že padnu do postele s pocitem, že jsem někoho bavil a přinesl mu heké zážitky.

Ale pak.. uviděl jsem dámu, nebo spíš slečnu, která splňovala přesně moje tajné sny. Krásný cop z tmavých vlasů, rozkošná halenka a nenápadně vyzývající sukně. Stačil jeden vzájemný pohled a já věděl… Ale věděl jsem pouze malinkou část toho, co následovalo.

Celý večer se kolem mě motalo obrovské množství žen. Povrchnost z nich byla cítit na sto honů. “Vyspat se s někým, kdo má chvilkovou moc a je v momentální situaci vidět a znám.“ Primitivní, ale přesto situace, kterou jsem poznával poměrně často na všech akcích, kde jsem vzal do ruky mikrofon. Nemůžu říct, že mi ženy vyžadující kontakt a mnohdy i další benefity nedělaly dobře, ale dnes večer jsem na ně neměl ani pomyšlení.

Celou dobu jsem chtěl potkat jen jednu. Chtěl jsem znovu vidět tu dívku, která mě uchvátila. Její upřímné oči a krásný úsměv mě dováděly k šílenství. Ale ona zcela surově ignorovala moje pohledy a vypadala nedobytně a zcela uzavřeně.

Celý večer skončil… Já jsem sklidil svoje jednoduché, primitivní a nevýznamné plody slávy a vydal se na hotel, kde jsem chtěl pouze jediné. Dát si dvě deci dobrého vína, smýt ze sebe veškerou, momentálně pracovně egoistickou náladu, a ponořit se do temna a nepředvádatelnosti mého mozku a jeho snů.

V tomto plánu se ke mě přidali mí pseudo přátelé. Byli to ti, se kterými jsme vycházeli. Dělali jsme podobné věci. Ale byli to ti, kteří mi nerozumí, se kterými je to většinou jen povrchní stav. Ti, kteří mě neznají a kteří mě odsuzují pouze na bázi předsudků a zkomolených, deformovaných situací a informací. Ale už dávno jsem se s tímto vyrovnal a vypustil jsem to ze své hlavy. Po relativně příjemném rozhovoru jsem se rozhodl jít opravdu vypnout a ponořit se do svých představ. Ale mělo to obrovskou výhodu, díky které ten večer získával barvy jasnější než když si dáte houby. Mezi těmito lidmi byla i slečna, která je inspirací a mojí můzou pro celý článek.

Zavřel jsem za sebou dveře od ložnice, otevřel okno a při dopíjení poslední sklenice jsem si smutně představoval, co asi dělá ta, která mě neustále zůstává v paměti a která mě celý večer ignorovala. Ač jsem se snažil sebevíc, nemohl jsem jí dostat z hlavy.

Při pohledu z okna na neuvěřitelný a atraktivní kolos chemického závodu jsem popíjel a přestal vnímat realitu. Z ničeho nic se z temného koutu pokoje, kde se nacházely vstupní dveře, ozvalo moje jméno z úst tak sladkých, že by to ze sna probudilo snad každého. Ve dveřích jsem uviděl siluetu té dívky.

Celé moje tělo zaplavila dávka pozitivní energie a zvláštního tepla, které už jsem dlouhou dobu nezažil, ačkoliv jsem moc dobře věděl oč se jedná.

Jedno nevinné obejmutí na dobrou noc se protáhlo a já tak mohl poznávat a užívat si tělo a mysl dámy, která mě v mé hlavně nepřestávala narušovat běžné myšlení.

Oba jsme věděli, že to mezi námi jiskří od prvního pohledu, ale nikdo si netroufnul říct ani slovo, protože by to bylo porušení intimity a jakéhosi pseudoetického kodexu. Existuje zde totiž jedna velká překážka. Já mám přítelkyni, ona má přítele.

Nezapomenu na chvíli, kdy jsem jí viděl sedět na okenním parapetu. Situace, kdy jí osvětlovalo pouliční světlo a já tak viděl pouze pozitivní siluetu dívky, která mě rozmotala celý svět.

Přitulil jsem se k ní a doufal, že můj nával emocí bude akceptovat, či dokonce sdílet. Její dotyky byly jak magické pohlazení neznámé síly, které mě způsobovala husí kůži.

Ačkoliv jsem se ohromně bál, přitáhl jsem si jí k sobě a políbil jí. Byl to velmi nesmělý polibek, který dával najevo, že vlastně nic není tak jednouduché, jak bychom si sami mohli ve svých hlavách představovat. Ale energie, která mezi námi probíhala se nedala zastavit.

Polibky vystřídaly letmé doteky, které se neustále zvýrazňovaly. Její krásné tělo mě fascinovalo víc, než kterýkoliv luxusní alkohol, drogy, nebo klíny jiných žen.

Nezapomenu na ty chvíle kdy jsme pomalu poznávali jeden druhého, kdy jsme se dotýkali našich těl a vstupovali tak do prostoru, který byl nám oběma neznámý, ale neskutečně lákavý. Její energie, vášeň a osobnost mě nepřestávaly udivovat a já jsem nechtěl nic jiného než si jí vzít tady a teď. Na nic se neptát. Neřešit zodpovědnost a nic okolo naší společné bubliny.

Postupně jsem jí svlékal a užíval si každý, čerstvě prozkoumaný, kousek jejího těla. Její vzdechy a záblesky chtíče mě nabíjely energií a touhou okusit její vášeň, krásné tělo a osobnost. Chtěl jsem jí. Strašně moc.

Nechtěl jsem čekat na nic a na nikoho. Na nic se neptát. Jen jí impulzivně milovat a hýčkat. Její zadeček v krásně tvarovaném spodním prádle mě dostával do extáze a já jsem byl naprosto v eufórii když jsem ho mohl držet, hladit a laskat.

Vzájemnou vášní jsme se převalovali, prali a energicky svíjeli po celé posteli. Ani jeden jsme si nechtěli připustit, že naše pocity jsou reálné a že jediné, co v oné chvíli opravdu chceme je užít si krásnou noc a krásnou situaci okamžiku.

Líbal jsem jí tak vášnivě, jako žádnou ženu před ní. Kdykoliv jsem ucítil její kůži na mé, vzbuzovalo to ve mě erupci touhy a chtíče. Nemyslel jsem v té chvíli už na nic méně než to, jak si jí vezmu.

Naše vášeň se stupňovala stejně, jako se stupňoval pocit, že to co děláme je vlastně nelegální a nepřípustné. Ale to nám bylo jedno. Žili jsme v tu chvíli jen pro sebe a nic a nikdo nás nezajímal.
Mačkání zadečku, nehty zaryté do zad, emotivní polibky a obrovské množství nedovolených dotyků nás přiváděly k šílenství.

Ale mozek nelze tak jednoduše přelstít. V každé chvíli, kdy už měla naše vášeň přejít v ten vrchol, se jeden, nebo druhý zastavil a veškeré emoce tak posunul směrem k alespoň částečně společensky přijatelné situaci.

Energie a omračující vzájemná touha, která z nás sršela, nám vydržela celou noc. Pravidelně se střídající návaly romantické touhy a naturalistické chuti po sexu se v nás střídaly častěji než počasí v Anglii a my jsme si každou tuto situaci užívali naplno.

Po jednom z vášnivých momentů jsme společně jakoby zcela automaticky začali naše pohyby zpomalovat a začali si užívat čistě přítomnosti našich nahých těl.

Smyslně jsme se hladili a začali pociťovat návaly únavy. Společně jsme v objetí a při vzájemné hlazení usínali a asi si ani neuvědomovali to, co se právě stalo.

Byla to noc, kterou jsem si užil tak, jako málokterou jinou. Cítil jsem tu energii, která nás spojovala. A to uspokojení, které jsme prožívali při společném usínání znamenalo dokonalou tečku za zcela nečekaným společným večerem.

Netěším se na nic jiného než na to, až jí znovu potkám. Až uvidím její oči. Až se dotknu jejího těla a projede mnou smyslná dávka vášně silnější než leckterá droga.

Ačkoliv oba víme, že energie která mezi námi je může existovat pouze v našich hlavách a bude tajná, je v našem světě velmi reálná a opravdová.

Už se těším až jí budu moci obejmout a dát jí najevo, že je pro mě výjimečná osobnost, po které neuvěřitelně toužím.
přidáno 20.07.2016 - 20:11
MichaelHorp: Ta energie mezi Vámi. Už přece tajná není, když o ní může vědět přinejmenším celá psanecká veřejnost..
Ale nechci Tě chytat za slovo ;-) Líbí se mi styl, jakým je to napsáno, krasomluvně a poutavě :-)
přidáno 20.07.2016 - 09:58
Severak: Uvidíme. :) Vlastně ten příběh touto nocí neskončil. Ba naopak, takže by možná nějaké pokračování být mohlo.

Ono ten pohled je prostě fenomenální. Ten kouř, osvětlené továrny... Byl to mazec. Fakt to ve mě zanechalo poměrně silný pocit.
přidáno 20.07.2016 - 09:57
Eleanthir: Jak to myslíš? :)
přidáno 20.07.2016 - 08:42
Tak tajná, hm? :-)
přidáno 19.07.2016 - 23:43
Vítej na psancích. Jestli to bude mít pokračování, rád si ho přečtu.

Jenom k chemičce - Stevena Spielberga prý inspiroval k vytvoření podoby kosmické lodi v jeho filmu Zvláštní setkání třetího druhu právě výhled z hotelu na noční chemičku.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Skoro až neuvěřitelná realita : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku