Tohle mě napadlo, když jsem šla spát. Třeba se vám to bude líbit.
přidáno 03.05.2008
hodnoceno 5
čteno 1588(24)
posláno 0
Žijeme ve virtuální realitě internetové stránky. Administrátor je bůh, který řekl Budiž světlo, vytvořil svět a pomocí příkazů nařídil, jak bude fungovat a vypadat. A pak stvořil člověka. Vlastně člověk už tu byl, on jen nabídl lidem se stejným zájmem, aby přišli do jeho světa. A lidé přišli...
Žijeme ve světě, který není nic než velké divadlo. My jsme herci, kteří hrají předem určené party a administrátor je pekelný režisér, který sedí na svém křesle a do knihy hříchů zapisuje náš osud. Vymýšlí stále nové a nové věci, které nám znemožňují stagnaci a rozpoutávají velké a zajímavé diskuse. Sedí na nejvýše postaveném místě virtuálního světa a pozoruje řadové herce a baví se. Už se mu zase podařilo rozpoutat život na webu.
Možná tím, že to přirovnám k Matrixu, nejsem tak daleko od pravdy. Svou přítomností dodáváme enegrii a sílu. Když budeme chtít, můžeme ven do drsného světa tam venku. Jak to tam asi vypadá. Tam venku, kde nás nezachrání ani fantazie virtuality?
přidáno 01.01.2015 - 23:09
Zajímavá věc tohleto. Nutno říct, že v současnosti se teologický pohled na tento server posunul - administrátor se objevuje spíš zřídka a uživatelé řádí sami.
přidáno 20.11.2008 - 13:37
napad ne zrovna originální. obecné věty, obecné otazky.. nic noveho.
přidáno 03.05.2008 - 20:54
vyřídím adminovi aby se víc bavil...máš to za nulu ;)
přidáno 03.05.2008 - 17:39
Osobně nemůžu říct, že bych tady nějak moc žila, nebo že bych tím tady žila, ale jako úvaha je to dobře napsané, jen trošku idealistické.Ale rozhodně ne na nulu, takže nebudu hodnotit.
přidáno 03.05.2008 - 14:33
a je to pravda :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Virtuální realita : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Bolest
Předchozí dílo autora : Pro prchavý okamžik

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku