tanika
přidáno 08.06.2016
hodnoceno 6
čteno 988(8)
posláno 0
Obloha skoro
ráno, zahalená tak,
ako nevesta pri

sobáši, tesne predtým,
než vysloví svoje Á N O.



přidáno 09.06.2016 - 22:48
casa.de.locos: ;-)
přidáno 09.06.2016 - 17:29
slnečnica: To je dobře, pozitivita je důležitá :D
přidáno 09.06.2016 - 08:05
Ginnare: Ďakujem veľmi pekne za návštevu. :-)
přidáno 09.06.2016 - 08:04
casa.de.locos: Kedysi som sa o "Tanke" dočítala iba ako o "rozšírenom haiku", takže po informácii od Teba som si tanku vygooglila a máš samozrejme pravdu. Ďakujem za rozšírenie obzorov. ;) Súhlasím, že hmnla väčšinou pôsobí na človeka depresívne a páči sa mi Tvoj opis ohrdnutej nevesty. Ide o to, že v súčasnosti zažívam "svadobný maratón" a napočudovanie mám z neho zatiaľ len pozitívne emócie... :-)
přidáno 09.06.2016 - 06:46
a mě se to pozitivní naladění mlhy líbí :-)

jako malá jsem s prarodiči trávila prázdniny na chatě v Českém ráji. Občas sem měla to štěstí, že mě dědeček přibral do svého ranního rozjímání.
Vylezli jsme na protější stráň. Tu sluníčko pošimralo nejdříve. On měl pod paží deku a rádio. Ani nám nevadilo, že je tráva ještě vlhká a za zvuku tónů starých mistrů jsme jen tiše seděli a pozorovali probouzející krajinu, snídající srny a tu mlhu, kterou slunce pomalu upíjelo... Chjo... některé chvíle by tu měly být navěky...
Promiň, přepadla mě sentimentální nálada. Přeji pěkný den :-)
přidáno 08.06.2016 - 16:53
Tanka je to! 5/7/5-7/7!

Ale jinak jo, proč ne, až na to, že mlha mi spíš připomíná nevěstu, které ten její utekl a ona v to ráno sedí na schodech po depresivní noci a chce kafe. Ale taky asi záleží na to, jaká mlha to je, třeba ji máte na Slovensku jinou. A třeba už jsem zapomněla, jaká je doma.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Hmla : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Súhra prírody
Předchozí dílo autora : Babočka pávooká

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku