Z důvodu rozložení textu vloženo jako obrázek.
přidáno 09.04.2016
hodnoceno 4
čteno 1030(11)
posláno 0
přidáno 22.04.2016 - 21:35
jayjay:

"mysli" mělo být dvojznačné, jak sloveso, tak podstatné jméno, nejsem si úplně jistá, kam s ním pohnout, ale popřemýšlím nad tím, jakmile pomine tento čas.

Od nás mi zní líp z hlediska délky, zároveň my ti ticho vyrážíme ze sebe ven, stavíme ho proti meluzínám, ono samotné vychází vstříc, tím pádem mi "od" dává smysl.

Co se týče motivu, nemůžu si pomoct, protože celé to na mě působí dojmem pohybu, to rozvržení mi tak trochu evokuje pohyb meluzíny v komínu, ona odvane pryč, nakonec, nikdy nezůstane na jednom místě, meluzíny jsou pohyblivé, ale je pravda, že se nakonec vrací. To byla nejtěžší část a já ještě nevím, jak s ní naložit, ale tvé podněty jsou vskutku konstruktivní. Tím shakespearovsky štvavým způsobem. :D Děkuju.

Pajalord: :)
Lenča: Díky. :)
přidáno 18.04.2016 - 12:51
již téměř hotová báseň!

Zauvažoval bych ještě nad umístěním "mysli" (takhle umístěno spíš inklinuje ke slovesu.

"Od nás" či jen "nás"?

A možná by stálo zakončit nějak ten motiv "meluzíny". Jejich neustálé navracení se mi zdá silnější než rozpad na konci – už to vypadá, že se to rozpadne, ale podle mého "meluzíny" jsou nesmlouvavé a nelze jim uniknout.
přidáno 12.04.2016 - 11:53
Zajímavá, líbí :)
přidáno 10.04.2016 - 11:11
:)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Bez názvu : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla


Předchozí dílo autora : Podvečer u kostela

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Žhnoucí krysa [16], BadAngel16 [13], Z.Biskup [8], endavid [2], Mikin [2], Neočko [1], trivius [1]
» řekli o sobě
mannaz řekla o Singularis :
Velice originální autor. S precizně napsanou prózou. Tvoří vlastní svět, který je opravdu jediněčný a stojí za to do něj vstoupit.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku