lásky (ne)čas.
přidáno 28.02.2016
hodnoceno 5
čteno 1084(17)
posláno 0
Na zapomenutém okraji osamělé aleje,
dusí se sklíčená třešeň,
obtěžkána přívalem čerstvého vzduchu.



Stínem čmárá po tvářích milenců,
jež za rok se nepozdraví.

Reptání ironických pěvců přehlušuje otřepané fráze.

Noříc se do hnilobné apatie,
sleduje proud mízy.
Lechtá po kůře jak ledový pot mezi lopatkami.


V dobách, kdy dojatě věřila těmto divadlům,
byla peckou.
.
Mží.
přidáno 05.06.2016 - 14:36
Velice pěkné dílo. A písmo? Na jednu stranu je pravda, že by ten začátek, možná nemusel být, tak velkým písmem ale na druhou stranu ten závěr malým a ještě menším písmem se mi velice líbí.
přidáno 09.04.2016 - 11:46
To je super!
přidáno 02.03.2016 - 19:54
puero: Amadeo´´: Děkuji za komentáře, s písmem máte pravdu :))
přidáno 29.02.2016 - 14:43
Velmi pěkná... Tato báseň mě zaujala ze všech, které jsi tady vložila zatím nejvíce a moc se mi líbí. Už není tak rozvětvená a košatá a přijde mi, jako bys tady hledala ta jediná správná slova, jak to vyjádřit a našla je. Když člověk použije mnoho slov, ještě to neznamená, že toho řekne více. Mnohdy je to právě naopak.
Puero má s velikostí písma pravdu, asi bych ji také trochu sjednotil. Nicméně pro mě je zatím tato báseň jednoznačně Tvá nejlepší a jsem zvědavý, kam se bude Tvá tvorba ubírat dál…
přidáno 29.02.2016 - 10:10
To je snad poprvé co vidím v nadpisu tak bezprizorní čárku. Jinak měnit velikost písma u básní je ošidné, chce to cit a to zmenšování - takové literárně-grafické decrescendo - by mělo mít jasně patrný důvod, jinak ti to kritikové obijou o hlavu.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Máj, : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : překážky
Předchozí dílo autora : Vnitřní plavba

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Autor
» narozeniny
basak.venda [14], Sluníčková [3]
» řekli o sobě
shane řekl o Amelie M. :
Drsná holka s něžnou duší, jejíž dílka čtu si rád, rozpláče, též touhou vzruší, dovede i rozesmát... ♥Prima človíček, který ví, co život obnáší a bere jej tak, jak přichází! Může mne jen těšit, že právě díky kdesi sdílenému odkazu na moji báseň "Když život nedá se už žít" zavítala mezi nás! Již mnohokrát mne inspirovala k zamyšlení nad věcmi, které mne doposud míjely a jindy ve mně probudila touhu k veršohraní! Jsem rád, že jsem ji poznal, je takovým milým oživením nejen tohoto portálku...:-)))
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku