básníkovi
přidáno 01.10.2015
hodnoceno 8
čteno 875(26)
posláno 0
Snad ses i zděsil
tenkrát
tam u spálené Tróje
že zbyl´s tu

Sám    Bez lodi

Bez přístavu


Bez vlasti

...

Až příliš snadno
prodal jsi srdce svoje

Verše jsi zradil


A slova

Bezbranná důvěřivá slova

pod křídly noci


pochytal´s do pastí
přidáno 07.10.2015 - 07:31
kmotrov: Těší mě, že se ti líbila. A ano, je to přesně tak, jak říkáš. Moc děkuju zastavení a komentář. Vážím si tvých slov.
přidáno 06.10.2015 - 22:10
Já mám problém Tě komentovat. Máš vysoký standard, ale tvoje verše pro mne často bývají těžko srozumitelné a ve všech jakoby byla stejná, zahalená, byť velice příjemná tichá atmosféra a mě se nechce psát jen stále dokola líbí.
Tady vidím někoho na cestě, všichni jsme (obrazně řečeno) na cestě a asi je přirozené, že se občas ztratíme (třeba samy sobě), o tom je ta báseň. Povedlo se Ti to. Výborně to koresponduje s názvem (mimo jiné). Je v tom tvůj rukopis, ale je to malinko jiné.
přidáno 02.10.2015 - 08:21
Yasmin: Amelie M.: No, je asi opravdu jiná. Hodně jsem přemýšlel, jestli ji sem mám vůbec dávat, ale nakonec jsem asi vlastně rád. Stejně bych se jí totiž nezbavil. Motala se mi v hlavě už nějakou dobu. Teď jsem na to možná přišel: Jiná je nejspíš proto, že se většinou vždycky pohybuju ve svém světě, ale tady jsem vstoupil do světa někoho jiného.
Moc děkuju za vaše zastavení a zamyšlení :-)
přidáno 01.10.2015 - 18:19
Je jiná. Přijde mi, že je v ní i méně naděje. Bezbranná slova... Zasáhla.
přidáno 01.10.2015 - 14:02
něco na názoru ioreth je.. často mám pocit, že tě poznám i poslepu a tady bych se možná spletla.. ale to je dobře ne? :-) evokuje ve mně hodně příběhů.. a chce se mi říct.. "za blbost se platí".. líbí..
přidáno 01.10.2015 - 13:01
ioreth: asi ten mobil nějak zaujala :-) No, nejspíš je opravdu netypická. Najednou se mi nějak uhnízdila v hlavě a nedala pokoj. Děkuju za tvůj komentář :-)
přidáno 01.10.2015 - 12:44
pardooon :D sekl se mi mobil a takhle to dopadlo :D
přidáno 01.10.2015 - 12:41
dost netypicka pro tebe, ale clovek ma zkouset nove veci. libi se mi.. :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Odyssea : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Pár veršů beze jména
Předchozí dílo autora : Dvě krátké podzimní

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku