přidáno 16.09.2015
hodnoceno 3
čteno 1122(15)
posláno 0
Stáří to je hrozná věc, postihne nás všechny přec.
Ve stáří a v samotě, neutečem jistotě.
Lepší než-li samota, je ta tichá jistota.
přidáno 23.09.2015 - 13:56
blahyč: Psanci jsou velice zvláštní. Zaregistrovala jsem se sem teprve před pár dny a říkám si: ,,Už bych mohla vložit další dílo." Ale k mému překvapení musím nejprve okomentovat dílo někoho jiného. Tak hledám něco, co mi nezabere tolik času. Vaše dílo mi k tomu připadalo ideální. Ale zaujalo mě a donutilo přemýšlet o tom, jaké bude mé stáří. Děkuji, že jste to sem vložil, protože jsem si uvědomila několik věcí, které můžu pochopit jen sama. Moc fajn úvaha. :)
přidáno 16.09.2015 - 19:12
vanovaso: Po pravdě řečeno dílko je staré 5 let. Pravda samota nemusí být jen ve stáří. Záleží na tom jak se na to člověk kouká. Pokud je zaujatý říká si" sám nejsem mám ženu, muže, rodinu, přátele....". Ale pokud se nad tím člověk zamyslí zjistí, že je opravdu sám i když jsou tito lidi kolem něho. Protože rozhodnutí děláme my a ne někdo jiný. Úvaha byla napsána osmnáctiletým klukem, který psal a píše o tom, co opravdu prožil a viděl na vlastí oči. Jinak děkuji za připomínku.
přidáno 16.09.2015 - 18:42
;-)) když jsem si dílko přečetla, muselal jsem se podívat na tvůj věk.. a pobavilo mě to... v mládí se krásně uvažuje o stáří... ale samota nemusí být jen ve stáří... dokonce ani ve stáří nemusí být samota ... a jistotu máme všichni, jen nevíme , kdy přijde...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Jistota : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Pozdní zima
Předchozí dílo autora : Stará žena

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Chloé [12]
» řekli o sobě
Adrianne Nesser řekla o Sokolička :
děkuju ti za to, žes mě hned neodsoudila a i přes ty /hádky/ sis ke mně našla cestu. i já k tobě.vážim si tvejch komentářů. seš faájn Marcelo..;-)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku