přidáno 06.09.2015
hodnoceno 17
čteno 1060(23)
posláno 0
Dají Ti jméno, co si nevybereš.
Naučí Tě věci, které nechceš znát.
Připraví Ti svoji budoucnost.































Řeknou o Tobě, co jsi nikdy nebyl.
Vystaví Ti pomník, na kterém se nepoznáš.
Vzpomenou na tebe?
Ne, vzpomenou na svou iluzi o tobě.


To mezi tím...

JSI TY!

ikonka sbírka Ze sbírky: PPV
přidáno 03.07.2018 - 09:35
iluze: Díky moc
:-)
přidáno 02.07.2018 - 16:33
Tady snad ani nemám co říct..
přidáno 21.03.2016 - 23:57
korálek: Je to prostor, pro každého z nás, svoboda. Ikdyž vím, že to s tou svobodou není tak úplně jednoduchý.
Díky moc.
přidáno 21.03.2016 - 20:25
Je to tak, skvělá a ta nečekaná mezera - jestli se to tak dá nazvat - dodává dramatičnosti , čas na myšlenky ...
přidáno 18.09.2015 - 23:41
Hm, tak přečetla jsem si i komentáře, myslím nejvíce se přikláním k Amelie komentáři a pak ta báseň je tím pádem hodně podobná té co jsem před chvílí vložila, alespoň mně to tak připadá, každý z nás je minimálně čtyřmo, nějak se prezentujeme, nějací jsme, něco si o sobě myslíme, něco si o nás myslí ostatní, a pak je otázka kdo jsme vlastně my?
přidáno 18.09.2015 - 23:21
Amadeo´´: Dík, za moc pěknej komentář.
přidáno 18.09.2015 - 23:21
mannaz: Díky moc.
přidáno 08.09.2015 - 09:31
Ano, i já o tom často přemýšlím... Asi bych to ale nedokázal tak dobře vystihnout jako Ty v této básni. Ten prázdný prostor je skvělý nápad, myslím, že si do něj každý promítne to své. Své zkušenosti, myšlenky, křivdy, strachy... Aspoň tedy já jsem ho využil maximálně. Velmi pěkné dílo!
přidáno 07.09.2015 - 19:06
Téma, které mi teď dlouho leží v hlavě. Jak ve vztahu k mým dětem, jak jim pomoci žít svůj život podle nich, tak ve vztahu sama k sobě.
Moc pěkná.
přidáno 07.09.2015 - 18:56
Zamila: Díky za hezký komentář.
přidáno 07.09.2015 - 18:55
ŽblaBuňka: A Ty u mne boduješ, za to jak si do toho svým komentářem vnesl humor.
Dík!
přidáno 07.09.2015 - 15:19
Krásná a chytrá báseň o životě. Možná proto by každý měl psát autobiografické knihy nebo poezii, aby na sklonku života nedocházelo k mýlkám ;-) A aby obraz člověka, už tak trochu zfalšovaný, nemusela za sebou táhnout úzká rodina ...
přidáno 06.09.2015 - 23:12
ta nekonečná mezera mi zprvu připadla jako cenzura tisku ;o)))

zase u mě boduješ
přidáno 06.09.2015 - 20:19
vanovaso: Lenča: Amelie M.: Nejdůležitější na tom dílku je ta mezera. Chtěl jsem jí vyjádřit svobodný prostor.
Díky vám všem.
přidáno 06.09.2015 - 17:05
jj, něco na tom rozhodně bude, naštěstí už dítě v nejútlejším věku si začíná prosazovat svoji individualitu. Ti rozumnější ho jen hlídají , aby se nedostalo do extrému. Ale co je vlastně správné? Každý jsme tu sám za sebe a přitom tolik lpíme na určitých konvencích, chování ,... sami sebe někdy popíráme, jen abychom mohli žít tam, kde chceme... nakonec , co jsou kompromisy, bez kterých žít nelze... hezké zamyšlení...
přidáno 06.09.2015 - 16:50
Opravdu krásné, s hlubokou myšlenkou. Díky za ni :)
přidáno 06.09.2015 - 16:20
ano, i tak to může být.. při čtení mě napadá, že ten závěr může být i lehce jiný.. vzpomenou se zklamáním na to, žes nenaplnil jejich iluzi a zůstal svůj, někde, mezi tím vším..

přiměl jsi mě k zamyšlení kmotrove.. zajímavé dílko

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
To mezi tím : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Na světě není větší král
Předchozí dílo autora : Na cestu do Mekky

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Sasanka
» nováčci
Mari
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
Severak řekl o Rezavá Plechovka :
Rád bych si ní někdy zašel na tah po hospodách. Třeba bych pak, někde po ránu uviděl její inspirace…
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku