Okénko do budoucnosti.
přidáno 14.08.2015
hodnoceno 7
čteno 1439(11)
posláno 0
,,Maruš, profesor už má zase novou frajli! Pojď se honem podívat," zvala paní Nováková svoji sousedku na čumendu.
,,Že si ten starej plavajzník nedá pokoj!" horlila Maruš a spěchala k oknu, aby o nic nepřišla.
V luxusní vile naproti se odehrával rituál, který obě postarší dámy, přes hlasité odsudky, vzrušeně sledovaly.
,,Fuj, nestyda! Vidíš, jak vrtí zadkem?!"
,,Bodejď by nevrtěla, když ji ten chlípník napájí pravým šampaňským," - povzdechla si Žofie Nováková a z lítosti uzobla notný kusanec syntelinové bábovky.
Ve stylově zařízeném pokoji zatím hopsala, pózovala a vlnila se půvabná černovláska. Uždibovala ovoce, okoušela kaviár, chovala se naprosto nenuceně.
,,Nejdříve blondýnky, potom brunetky a teď svádí černovlasé... Bere to hezky po pořádku, kaňour."
,,Koukej na tu necudu, jak se rozvaluje na pohovce!" nevydržela Maruš a zahrozila do okna naproti. ,,Co ta husa na něm vidí?"
,,Prachy, holka. Prachy. Profesůrek je pěkně zazobanej a navíc velký zvíře v pražským výzkumáku."
,,Hm, ale jinak je ošklivej jako čert a sotva leze. Nedávno jsem ho potkala, šel tak toporně, úplnej robot. Hergot! On snad opravdu je..."
,,Blázníš!" vyprskla Žofinka smíchem. ,,Už jsi někdy slyšela, že by nějaký robot byl na ženský?!"
,,Máš recht. Staroušek si zřejmě často dopřává hormonální omlazovací kůru. Tohle prý děsně frčí."
,,Když na to má," povzdechla si Nováková závistivě a letmo pohlédla do zrcadla. Rozplihlý obličej a sádlem překypující postava v ní vyvolaly záchvat zlosti.
,,Coury! Všechny jsou coury!" ulevila si a chvatně se vrátila k oknu.
Pro dnešek stačí, pomyslel si prošedivělý profesor a vyslal příslušný signál. Mikrospínače okamžitě zareagovaly, okna zneprůhledněla.
,,Taková ztráta času a energie," bručel nespokojeně, když vypínal holografický projektor. Černovláska zmizela a s ní i stůl plný vybraných pochoutek.
,,Tohle divadlo se mi pranic nelíbí, jenže... lidé nemají rádi bohaté a úspěšné roboty."
přidáno 03.06.2016 - 23:23
Parádní zásah s tím koncem :-)
přidáno 28.08.2015 - 09:41
dobrý
přidáno 23.08.2015 - 17:09
Vladan: Roky jsem soutěžil.
přidáno 23.08.2015 - 01:45
Hezký vtípek. Zkoušel jsi Cenu Karla Čapka - mikropovídky?
přidáno 20.08.2015 - 11:12
ten závěr jsem vůbec nečekala....skvělé!!
přidáno 14.08.2015 - 23:29
Zajímavý počtení :-) Prózu píšeš poutavě :-) Hezký, líbí se mi :-) A to tady skoro od nikoho prózu nečtu :-) Ale holt už je Tvoje jméno vizitkou kvality :-) A koho mi jen připomněl ten výzkumák ... No, nic :-D ;-)
přidáno 14.08.2015 - 19:33
Stejne jednou v prachu lehnou a cervi se rozlezou, bic bozi, bic bozi, biz bozi je vyzene!

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Mimikry : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Transplantace
Předchozí dílo autora : Konec mamutů

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Lacosta [16], Alice [12], naplicichleknin [7], ÁlaV [3]
» řekli o sobě
colorka řekla o Králíček :
Ali, jsi jedna z nejhodnějších slečen, který jsem kdy potkala. Jsem moc ráda, že tě znám, protože můj život bez tebe by byl jak kafe bez cukru. ;)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku