Veršotepárna > duodecima na slova vybraná z Malého prince: studna vůně klobouk růže noc./ABBA ACCD DEED - osmislabičné rýmy./
přidáno 23.07.2015
hodnoceno 8
čteno 893(10)
posláno 0
Když do ticha růže voní,
tu kouzlem vůně zmámen zas
klobouk smekám před světem krás,
mysl krásná slůvka roní

v údivu sám pod jabloní
ze studny poznání piji,
v duši sladkou melodii,
noc je krásná černá dáma

život náhle není drama,
ale příběh lásky plný,
rozeznívá srdce struny,
hovoří z něj láska sama!
přidáno 07.08.2015 - 02:16
koiška: Děkuju! Jsem rád, že to na Tebe tak působí! To bude nejspíš těmi krásnými vybranými slovy z Malého prince...:-)
přidáno 27.07.2015 - 23:30
Je to moc pěkné, krásně se to čte. Jde Ti to od srdíčka. :)
přidáno 24.07.2015 - 19:35
Stin: Díky! Tak mně se podařilo přehodit slovosled? Občas se mi to stane i při běžném psaní. Najednou je část řádku úplně někde jinde a já netuším proč! :-)
přidáno 24.07.2015 - 19:34
PrimaDen:
Neboj! Dočkáš se...Tohle je jen lehké kondiční cvičení v těch vedrech. Ano, je to náročné, hlavně dodržet těch osm slabik ve všech verších, mám zažitý spíše jiný rytmus. Ale vždyť si to můžeš taky zkusit! Slova a formu tady máš, A máš pravdu, nějak se mi podařilo přehodit slovosled, jak si všiml Stín. Už je to opraveno. Asi jsem si zkopíroval část původní verze, on to člověk za pochodu mění, když chce dodržet to schéma a nevychází rýmy. :-)
Až zaduje Severák,
zas budu psát jako drak...:-)
přidáno 24.07.2015 - 08:54
v té první sloce mi nějak drhne rytmus..., ta poslední sloka je povedená:)
Nemám nic proti těmhle soutěžím....ono je celkem náročné napsat verše se zadanými slovy, vím to a v celku obdivuji jak se s tím všichni perete a jak hezké díla často z toho vylezou ,ale ty píšeš poslední dobou JEN "na zakázku" a já si myslím, že bys to neměl tak přehánět. Kdy bude shane zase sám za sebe?:-)
přidáno 23.07.2015 - 23:52
Mně se moc líbí, čte se hezky. :-) Jen ti tam nesedí ten první rým: ticha-roní.
přidáno 23.07.2015 - 21:24
korálek: Díky! Já teď píšu akorát v té veršotepárně, to se ještě přinutím, i když se sirkami pod víčky. Rychle to sfouknu a padám za vlast...:-)
přidáno 23.07.2015 - 21:10
jjj krásná, líbí :-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Když do ticha růže voní : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Již den v růžích tajné sny své spřádá..
Předchozí dílo autora : Tak prostě, lásko, jdi a otevři ty dveře!

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Norian [14], Muchula [14], Terezka [13]
» řekli o sobě
prostějanek řekla o Lizzzie :
Hvězdy jsou jak slunečnice nad Brnem... nebo jak to bylo? :) super básnířka :)..... její básně mě vždy chytnou a nepustí... protože je z nich cítit úžasná člověčina :) a nejen ta :) ... a Brno je další plus :)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku