Miniaturní rada/myšlenka k zamyšlení, tématicky o spisovatelství.
přidáno 17.05.2015
hodnoceno 4
čteno 1002(12)
posláno 0
Nevěřte lidem, kteří říkají, že píšete hezky, ale sami nezvládnou napsat ani dopis. Věřte jen těm, kdo sami píšou a řeknou vám, že píšete lépe než oni.
přidáno 12.06.2015 - 22:09
Pravda pravdoucí. :-D
přidáno 17.05.2015 - 12:44
Singularis: přesně tak to je.. třeba si může ta osoba myslet, že ho má, ale ve skutečnosti ho nemít.. lidé si o sobě často myslí, že něčemu rozumí nebo jsou v něčem dobří, ale často to bývá jen nezdravé sebevědomí.. většinou se ale spíše setkávám s tím, že se lidé podceňují a přemýšlím nad tím, který přístup je lepší..

a jinak, pokud se zamyslíš, tak jsou literární kritici, kteří sami nic nenapsali nebo neumí pořádně psát, ale jejich kritiky jiných děl se těší uznání.. to samé třeba u obrazů.. málokdo maluje jako picasso a přesto jeho názor na hodnotu díla je uznávaný.. (a mně třeba právě tato díla vůbec neoslovují, ale jsem asi v menšině a tak to možná zrovna v této sféře vnímám špatně)

myslím, že člověk může mít pro věc cit, ale už mu chybí schopnost ho zhmotnit, přenést třeba tu úžasnou myšlenku na papír, vymodelovat třeba ten úžasný dort, namalovat obraz, který se bude líbit většině.. a tak dál :)
přidáno 17.05.2015 - 11:46
Amelie M.: Máš pravdu. Vedla mě k tomu špatná úvaha. Jde spíš o ten cit pro věc. Jenže někdy je problém poznat, jak moc daná osoba ten cit má, nebo ne. (Alespoň mě to někdy připadá těžké poznat.) Třeba si může sama myslet, že ho má, ale ve skutečnosti ho zrovna moc nemít... Tak jsem myslel/a, že dobrý způsob je posoudit, jak sama píše, ale to nebyla dobrá myšlenka.

Děkuji za komentář, hodně mi pomohl. :)
přidáno 17.05.2015 - 09:59
s tím já moc nesouhlasím.. :) spousta lidí má cit pro věci, které ale sami neumí stvořit..

takže to, že třeba neumím upéct nádherný dort neznamená, že je od věci, když o dortu, který upekl někdo jiný řeknu, že je nádherný, chutný či že se mi nelíbí a nechutná mi.. to, že něco neumím vytvořit neznamená, že nemám schopnost to ohodnotit..

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Komu věřit : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Zaslepenost a stereotypy - osnova zbytku
Předchozí dílo autora : Projekty

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
zaseja
» narozeniny
polibek0012 [14], Annabelle [14], KissOfDark [14], pisiprotebe [14], VolkodavKO [11], sarinka580 [7], DanaSurya [1], Ivušák [1]
» řekli o sobě
Lizzzie řekla o Severka :
jedna z nejcitlivějších básnířek, ketré kdy tento server poznal:)...vížím si toho, že ji znám...i osobně...slunečnice!!!:)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku