Ukradli nám počítač :-D
přidáno 11.04.2015
hodnoceno 15
čteno 1091(20)
posláno 0


Mluvené
přidáno 07.09.2017 - 17:05
oslov radek: Díky :-)
přidáno 19.08.2017 - 19:40
líbí
přidáno 12.04.2015 - 19:32
Amelie M.: Píšu jen tak pro zábavu. Nikdy jsem neuvažovala nad tim pro jakou věkovou skupinu píšu. Když nad tim tak uvažuju tak spíš asi pro děti.
přidáno 12.04.2015 - 12:44
Já tvá dílka taky " poslouchám" a osobně jsem teda zatím nezjistila pro koho by měla tato tvorba význam ještě navíc, kromě tebe. Každopádně bych je označila jako " zvláštní ", až "velmi zvláštní..."

Každopádně, klidně tvoř dál...
přidáno 12.04.2015 - 12:19
infantilní
přidáno 12.04.2015 - 11:30
Singularis: určitě :) jediné, co se tu snažím opakovaně (protože poll čtu už déle a tak její díla znám) říct je, že kdyby se tomu věnovala víc a místo pěti děl uskutečnila jen jedno, mohlo by to za něco stát.. prostě na mě to působí odfláknutě, takže když u toho bude více přemýšlet, potenciál to má :-)

poll: pro koho vlastně píšeš? opravdu pro děti nebo pro dospělé? jakou cílovou skupinu chceš oslovit?
přidáno 12.04.2015 - 11:19
Amelie M.: V tomto ohledu máš mnohem víc zkušeností, takže se přikláním k tvému názoru. Minimálně by se dala určitě vymyslet lepší témata (třeba taková, jaká má ve sbírce "Jen jestli si nevymejšlíš" Shel Silverstein); taková, která člověku do života něco dají a v nějaké situaci si na ně vzpomene.
přidáno 12.04.2015 - 10:01
Singularis: zamyslela jsem se nad tvým komentářem a dala jsem tedy poslechnout pár děl od poll svému čerstvě devítiletému dítěti a výsledek? ani se neptej..

momentálně si nedovedu představit věkovou skupinu dětí, pro které by tato díla mohla být přínosem.. starší jak devět let určitě ne.. a u mladších bych si opravdu představovala naprosto jiný "děj"..

ale je to o vnímání.. já mám prostě pocit, že poll sem hodí naprosto všechno, co jí napadne a moc nad tím nepřemýšlí.. kdyby se tomu trošku věnovala, mohlo by to být jinak..

je to ale jen můj osobní názor, třeba se vyjádří ještě někdo a jinak :-)
přidáno 12.04.2015 - 08:12
Pro mě je hlavní hodnotou tohoto a podobných děl možnost odreagovat se od komplikovaného "světa dospělých" únikem do takového "dětského" světa, kde je vše jednoduché a příjemné. To se samozřejmě nemusí líbit každému, ale u těchto děl to funguje a to namluvení tomu podle mě v tomto účelu ještě prospívá.
přidáno 12.04.2015 - 07:51
Amelie M.: Souhlasím, že obsahově je to na úrovni dvanáctiletého dítěte, ale jako dětská tvorba mi to připadne dobré (nicméně, tvorbu dětí nečtu, takže můj pohled vlastně není příliš relevantní).
přidáno 12.04.2015 - 00:58
Já moc nerozumím účelu psaní těchto děl... Dějově je to prázdné a úplně o ničem, při takové délce by dle mě měla být nějaká pořádná pointa, nebo alespoň něco... A mluvený projev mi přijde děsivý. Oceňuji snahu něco zplodit, ale myslím že tudy kýžená cesta nevede...
přidáno 11.04.2015 - 23:05
poll.. já tě určitě nechci odradit od psaní.. či spíše mluvení, nicméně si myslím, že podobná dílka, jsou na úrovni tak dvanáctiletého dítěte.. měla by jsi zkusit trošku zabrat, pokusit se o něco, co má hlavu a patu..

já osobně, když poslouchám tvá díla, tak po pár vteřinách zjišťuji, že tě pomalu nevnímám a musím se vrátit a poslechnout si to znovu a opakovaně bývám zklamaná.. sice se lepšíš v hlasovém projevu, nicméně obsahově to stále velmi kulhá.. nezlob se na mě..
přidáno 11.04.2015 - 22:02
Me pointa vubec nezaujala a stala se pro me zklamanim.
přidáno 11.04.2015 - 19:43
Singularis: Díky
přidáno 11.04.2015 - 19:39
Zajímavý nápad. :-) Líbí se mi a obě postavy se podle mě chovají věrohodně.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Ukradený počítač : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Nemám čas
Předchozí dílo autora : Útěk

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
štiler
» narozeniny
Katies [16], Wyrez [15], snehurka [14], cik [11], Dali [11], kdyztocitim [10], Dickens [7], [5], lucidsubstance [3], NeuroSoul [1]
» řekli o sobě
kmotrov řekl o GULI :
Kdyby byl GULI můj soused, chodili bychom na terasu na točený, v odpařujícím se večeru četli svoje básničky a dohadovali se o Bohu-Nebohu. Bylo by to docela fajn.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku