..vinárně své vzdát chci hold, tak Pihovatá holko, pojď! :))
přidáno 21.02.2015
hodnoceno 20
čteno 1244(17)
posláno 0


vínečko bílé
jsi mi tak milé
ve vinárně
uprostřed Čech
rozlévané

potůček kolem
tiše si ševelí
zavřeno mají
chvilku jen
v neděli

domácí chleba
a taky sýry
kytara, přátelé
to vše
je mi milý

omluvte jediný zachycený, nehorázně odvážný a naprosto amatérsky podaný výkon, publikovaný pro dokreslení bezprostřední a pohodové atmosféry :))

ikonka sbírka Ze sbírky: Všehomíra
přidáno 22.02.2015 - 21:52
koiška: děkuju ti, to mě moc těší! :))
přidáno 22.02.2015 - 21:04
Mooc hezký. Děkuji za zážitek a pihovatou tu já moc ráda, jsem si zabroukala.
přidáno 22.02.2015 - 14:14
Lenča: díky :))
přidáno 22.02.2015 - 13:28
To je ale pohodička :) Závidím, ale upřímně Ti to přeji :)
přidáno 22.02.2015 - 12:09
Amelie M.: Pak tedy, prosím, omluv moji nemístnou zvídavost! Jinak souhlasím, že taková zpívaná sbližuje lidi a vytváří přátelskou pohodu. A to já miluju!:-)))
přidáno 22.02.2015 - 11:51
shane: nebuď zvědavý! :)) tohle bylo na začátku, jsme ještě dost skřehotaly.. o hodinu dál to nebylo o nic lepší :D

někdy chodí i dvě až čtyři kytary, jak se to sejde.. ten den jsme měly jen jednu..

já na těch večerech miluju tu bezprostřednost, naprosté uvolnění, souznění tak nějak všech tam..
přidáno 22.02.2015 - 11:43
Amelie M.: To máte dvě kytary? A ten vůdčí hlas jsi Ty?:-)
Jo, švagrová kdysi dávno zpívala s nějakou skupinou country. Jednou nás vzala autem na nějakou zpívanou, sešla se tam celá její bývalá kapela, to byl odvaz! V takové nenápadné malé vesnické hospůdce. :-)))
Naposled jsem si zazpíval na oslavě narozenin - měli jsme je v prosinci oba, já i ex, a krásně kulaté,/2 kytary, fňukna./ když nepočítám noční vytí osamělého vlka tady...:-)
přidáno 22.02.2015 - 11:35
shane: my taky odcházíme vždycky dost pozdě, vlastně jako poslední.. zůstaneme tam s kámoškou, majitelé si přisednou a povídáme a zpíváme a pak je jedna, dvě, tři.. hehe :)))
přidáno 22.02.2015 - 11:34
Jiří Turner: je to možné, já asi vnímám ty hospody nějak moc zkresleně :)) ale určitě se nezlobím a myslím, že je to z mých komentářů cítit.. díky za zastavení :)
přidáno 22.02.2015 - 11:33
Ailin: děkuju ailin :))
přidáno 22.02.2015 - 10:09
Amelie M.: Zpívané mám rád, hlavně, když je pár kytar nebo harmonika, určitě bych se nechal snadno zlákat...Vlastně jsem si teď taky zpíval!:-)
A pihovatou holku mám rád a to nejen ve zpívané podobě! Počítám, že ta sólistka v závěru jsi byla ty!:-)
*Jo, takhle jsme jednou byli na podnikovém zájezdě a skončili jsme ve vinárně v Mělníku - na skále nad řekou, fakt krásný výhled. Taky jsme se tam rozezpívali a oni chtěli v jedenáct večer končit! No, dopadlo to tak, že personál si zpíval a popíjel vínko s námi a odcházelo se ve čtyři...:-)
přidáno 22.02.2015 - 08:27
Amelie M.: Nechtěl jsem tě (ani váš podnik) nijak urazit, pod pojmem "hospodský" si nepředstavuji nic ošklivého a "hospodský popěvek" bývá mnohdy lepší než řada " vysokých žánrů"
přidáno 22.02.2015 - 07:44
Amelie M.: Tak přesně tohle mi chybí... poté, co jsme se přestěhovali. A Tobě to moc přeju... :-)
přidáno 22.02.2015 - 00:42
Mayfair: chytlavý to je, strhly jsem nakonec celou vinárničku a bylo to prostě.. super, su_per! děkuju :))
přidáno 22.02.2015 - 00:36
Parádní... obojí! Dokonce jsem si taky zanotovala :-) Je to chytlavý!
přidáno 22.02.2015 - 00:14
Jiří Turner: no, znělo by to jistě malinko lépe :))) se tu směju :))
přidáno 22.02.2015 - 00:04
Amelie M.: ...teď jsem trochu mimo... měl jsem říci vinárenskému, místo hospodskému? :)
přidáno 21.02.2015 - 22:50
ale Jiří.. hospodskému? :-/ :)) jsi mě rozesmál! děkuju za koment :))
přidáno 21.02.2015 - 22:45
Atmosféru to tedy má, jak záznam, tak i básnička :). Ta přesně odpovídá svému žánru - hospodskému popěvku. Je prima

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Vínečko bílé : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Padaj slova
Předchozí dílo autora : Prosím..!!

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
angel [16], Bambulka [14], Jitrocel [1]
» řekli o sobě
Yana řekla o Kakuzu :
Jednou tě někdo nazval pupenem, pamatuješ, řekla bych že to vystihl přesně a tuším, že až vykveteš budeme zírat. Tvoje poezie je čím dál lepší(-:
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku