přidáno 21.12.2014
hodnoceno 9
čteno 931(9)
posláno 0
Slova se tě dotknou
jen jednou, pak odletí.
Duše se zas střetnou
jednou za půl století.

V obojím je něco,
co hýbe světem
a dává nevinným obětem,
víru žít...

Porč tedy zemřít?
Nechat se smrtí políbit
a tělo v zem tlít?

Duši radši uvolním
z pomíjivého těla.
Pak budu navždy vším,
co vždy společnost chtěla...
přidáno 23.12.2014 - 22:53
není nezajímavá
přidáno 23.12.2014 - 00:49
Taková pěkná a "nová" poezie ... Líbí se mi :-)
přidáno 22.12.2014 - 23:22
Lenča: Jednoduchá uvaha nad složitou věcí... Není právě ta chvíle, kdy nás vše přestane bavit, znamením toho že jsme se už vše naučili? A pokud ne, jak to poznáme?? Člověk se musí brát jako idividuum kterým zákonitě je. Jeho fyzické tělo je odrazem jeho duše, byť stárne rychleji. A pokud je už toto tělo slabé a bez vůle žít, pak je smrt vysvobozemím stárnoucí duše ze staré schránky... Ale i tělo může zůstat mladé, avšak opět záleží na duši. Jak jsem řekl, idividuum je člověk a duše je idividuem.
přidáno 22.12.2014 - 16:44
...jenomže jsme do tohohle světa přišli, abychom se něco naučili. A není to o tom, že když nás to tu náhodou přestane už jako bavit, tak si prostě ´umřeme´, tedy odkopneme své fyzické tělo. To by byl ´pěknej bordel´, nemyslíš? :) Máme zodpovědnost nejen za svou duši, ale i za své tělo, když už jsme ho jednou přijali.
přidáno 22.12.2014 - 16:36
Zdarec: to pak asi ano, v takovém případě to může být vysvobození nejen pro nešťastníka samotného,...
přidáno 22.12.2014 - 12:37
vanovaso: Jen poukazuji na to že pro někoho je lepší si užívat života, ale někdo už pak nemůže a tak je pro něj mrt vysvobozením. :-)
přidáno 22.12.2014 - 07:43
podle tvé odpovědi na komentář by tak vlastně život neměl smysl, ale proč bychom se tedy rodili, já tedy preferuji žití...
přidáno 21.12.2014 - 23:01
Severak: Byl jsi někdy na patologii?? Ne, to je samozdřejmě jen nejapný žert. Pokud člověk věří v nějaké vyšší Universum ( řikej mu klidě Buh, Budha, Přiroda...), pak je pro něj smrt vysvobozením a odproštěním od všeho co ho tu tíží. Pak už záleží na každém jedinci zda bude přežívat, existovat, žít, užívat si života nebo prostě a jednoduše zemře. Opravdu pořád záleží na úhlu pohledu. A těch je mnoho...
přidáno 21.12.2014 - 22:44
Kašli na požadavky společnosti. Mrtvoly snad nechce nikdo,ne?

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
V živé smrti : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla


Předchozí dílo autora : Plamen

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku