Stojím pod sloupy vysokého napětí a krom hučení Ostravy slyším i sršení svištění elektřiny v tlustých kabelech pověšených mezi stožáry. Kolik lidí teď díky tomu svištění sleduje televizi, vaří večeři, pracuje.. elektřina je tedy dobrá věc. Co se ale stane, když strčím prsty do zásuvky?
přidáno 14.12.2014
hodnoceno 2
čteno 833(8)
posláno 0
Ne, nechci uvažovat nad elektřinou. Elektřině nerozumím, ALE vím že je užitečná a vždycky funguje. Je tak mocná že dokáže člověka zabít ,ALE dokáže i rozsvítit celou planetu.
Pořád jste si toho nevšimli? Dvakrát jsem použil kouzelné slůvko. Jedno z nejmocnějších zaklínadel dnešní doby.
Slovo "ALE" má obrovskou moc. Platí pro něj totiž jeden zákon. Všechno co se píše, nebo je řečeno před tímto slovem, neplatí. Používáme ho každý den, ovlivňuje naše myšlení a většina lidí si toho ani nevšímá. Jak? Pár příkladů z běžného života: "Mám tě rád a chtěl bych s tebou být, ALE už by to nebylo jako předtím." nebo: "Jo, je to dost dobrý nápad, ALE.......". Slovo ALE má obrovskou moc ničit. Ničí věci ještě před tím než vzniknou. Dobrodružství, vztahy, zážitky, přátelství...
ALE
Mince má i druhou stranu. Dokáže beznadějnou situaci proměnit v cennou zkušenost a odrazový můstek. Nebo si díky tomuto slovu uvědomíme že na tom zase nejsme tak špatně. Slovo "ALE" je nevyčerpatelný zdroj motivace. Příklad: "Neudělal jsem zkoušku, ALE příště to udělám a s pocitem že to opravdu umím." nebo: "Jsem na dně, ALE ode dna je třeba se odrazit, od toho tu je."
Je to mocná magie, a nechat jí jen tak náhodně pracovat je sebevražda. Já osobně mám mnohem spokojenější život, co jsem se naučil se slůvkem ALE čarovat.
přidáno 16.12.2014 - 19:16
nač si lámat hlavu s ALE, ÁÁÁLE vyřeší vše snadněji
přidáno 15.12.2014 - 17:40
Jojo, slova jsou kouzelný nástroj.
Krásné zamyšlení. Děkuji :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Jako elektřina : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Jinýma očima
Předchozí dílo autora : Studená fronta

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku