.. pokračování
přidáno 19.11.2014
hodnoceno 18
čteno 1496(16)
posláno 0
Mám ráda všechno tohle mazlení, něžné doteky, sílící vzrušení. Jako bys četl v knize mých tajných přání. Něžné pohyby Tvé ruky na mém necitlivějším místě, umocněné Tvou pevnou touhou, kterou cítím, jak se se mnou mazlí, mi dělají strašně dobře. Tak dobře, že se mi z toho začínají až podlamovat kolena a tak se otočím.. a s lehkým políbením Tvých rtů, Tě lákám do příjemně vyhřáté postele, s měkkými péřovými duchnami, jako od babičky. Tak moc Tě chci, tak moc..

Chytnu Tě za ruku a pomalu uléhám, abych Tě mohla stáhnout s sebou anebo spíš na sebe, abys mě konečně přikryl svým hebkým tělem a já si mohla plně vychutnat to nejkrásnější milostné spoutání..

Každým centimetrem svého těla vnímám Tvou blízkost a plně si ji vychutnávám.. Líbí se mi, cítit Tvé vzrušení, užívám si Tvého zrychleného dechu, kdy se Tvoje břicho a hrudník jemně vtlačuje do mých měkkých mazlících ploch.. a teď.. teď ses mi podíval do očí. Vidím v nich touhu a tak se znovu osmělím a začnu si s Tebou hrát..

Jemným pohybem Ti naznačím, aby ses mi oddal, lehl si na záda, zavřel oči a nechal se unášet na křídlech svých snů, které se Ti právě chystám aspoň z části splnit.

Začínám Tě líbat na čele a svými rty postupuji po křivce Tvojí tváře níž. Rty.. ty Tvoje krásné, plné rty nemůžu ani v nejmenším vynechat. Jsou tak lákavé. Ochutnám je.. a pokračuji jemnými polibky přes bradu na krk, pulzující touhou. Ach.. cítím něžné šimrání úplně všude. Miluju ten ďolíček u klíční kosti, i tam Tě líbám, a pak ramena.. Tvé paže.. a zpátky, blíž k hrudníku, kde se pořádně nadechnu. Krásně voníš.. Mé ruce nezůstávají pozadu a hladí Tě tam, kde Tě před malou chvílí laskaly moje rty..

Miluji hebkost kůže na Tvém břiše.. přiložím k němu tvář a pak ho políbím. Mé rty Ti tam jemně vykreslují obrazce lásky a něhy, kterou k Tobě v této chvíli cítím.. Blížím se k Tvému mužství, pevně ho vezmu do dlaně a prsty obkroužím jeho špičku, na které se lesknou první kapky milostné touhy. Políbím ho a pevně obejmu rty. Můj jazyk Tě ochutná po celé jeho délce a pak.. Zavíráš oči a plně se oddáváš dotekům mých rtů a jazyka, které Tě jemně ochutnávají s laskavostí, jakou si zasloužíš. Možná právě cítíš stejné teplo, které se Ti rozlévá po těle tak, jako mně. Měkké světlo měsíce dopadá na lůžko v naší chaloupce a rozehrává s námi vzrušující hru, ve které se vzájemně poznáváme a odhalujeme, co máme rádi. Z téměř neznatelných pohybů Tvé pánve, která mi přichází v pravidelném rytmu naproti cítím, že se Ti to líbí a to přímo úměrně zvyšuje mou touhu, proměnit pro Tebe právě tuhle chvíli v nezapomenutelnou. Jazykem laskám Tvou touhu na jeho nejjemnějším místečku, připomínajícím samet. Ten vzájemný dotek je tak příjemný. Když Tě cítím ve svých ústech, zaslechnu, jak z Tvých rtů vyšel slabý vzdech..


A jdeme do finále.. :) pokračování příště

ikonka sbírka Ze sbírky: Všehomíra *
přidáno 26.11.2014 - 21:19
Zamila: .. a poletí to z mé strany! :-)))
přidáno 26.11.2014 - 19:59
Jo, úspěch na erotické lince ! :-D Erosenko :-D Mě flákne :-)
přidáno 24.11.2014 - 20:32
Amelie M.:* Rozumím a mám stejný názor! Tohle je krásné, něžné a opravdové, proto se mi to taky tak líbí, tamto ale připomíná jen špatně recitovanou báseň, jako když ji odemílá šprt, sice plynule, ale bez citu...;-)
přidáno 24.11.2014 - 08:11
shane: v zoufalých chvílích člověk dělá zoufalé věci.. 40Kč za stránku, to je opravdu zoufalé.. navíc tam se člověk už nevyhne opakování a klišé.. a já necítím potřebu to omílat dokola.. stačí takhle.. k té erotické lince jsem se vyjádřila už minule..
přidáno 24.11.2014 - 01:32
Amelie M.: Amelie M.: Připadám si tu trochu jako vetřelec, až na ten úvod je to dámský klub, ale Orionka má pravdu, podáváš to krásně, čtivě a něžně, bez zbytečných vulgarit a to je na tom to hezké a vzrušující, zdrobněliny a něžnosti, aspoň u mne, stupňují touhu a erektivitu. Znám na literu holku, co zkrachovala v podnikání, exekutor jí všechno sebral, ona žila u staré mámy v důchodu a psala erotické povídky. V Cats bylo 40 kč za stránku A4. Myslím, že bys měla úspěch i na erotické lince. Jistě máš i podmanivý hlas...;-*
přidáno 23.11.2014 - 20:10
korálek: to potěší, díky za zastavení a odvahu komentovat :))
přidáno 23.11.2014 - 20:10
Lenča: díky :))
přidáno 23.11.2014 - 15:44
krásné,erotické,odvážné a přece jemné.. )
přidáno 19.11.2014 - 17:49
Trochu se červenám, chichi.
Dechberoucí romantická erotika .)
přidáno 19.11.2014 - 12:53
Orionka: vidíš.. a já marně přemýšlím o přivýdělku! :D díky za tip! jsem ráda, že funguje.. už jsem to zkoušela na pár mužích a říkali, že dobrý.. jen důkaz nechtěli podat :-/ :D díky moc za komentář! potěšila jsi mě ;)
přidáno 19.11.2014 - 12:50
Hmm, tak slovo "laskovost" mě v této souvislosti taky ještě nenapadlo :). Píšeš to dobře, odvážně, ale zároveň vkusně, citlivě. Tohle je jeden z mála žánrů, který má naději uplatnit se i na profesionálním poli - tím myslím výdělečném. A ač nejsem odborník na erotické povídky, myslím, že právě tvoje psaní by bylo žádané. Funguje ;-)
přidáno 19.11.2014 - 10:54
Yana: joo.. samozřejmě děkuju za komentář :))
přidáno 19.11.2014 - 10:52
vanovaso: noo.. o něčem jiném! :D o tom napíšu příště.. :))))) směju se :)) díky moc :)
přidáno 19.11.2014 - 10:52
Yana: i drsňák může být hebký :)) taky nemám ráda šampónky :)) a břicho mi tam přišlo takový nelahodící.. pekáč buchet zase moooc.. takže nakonec bříško.. ale pravdou je, že jsem se tu také zastavila a přemýšlela nad tím.. je to na mě taky už moc.. ale nic lepšího jsem nevymyslela.. máš nějaký nápad, jak to opsat jinak? :))
přidáno 19.11.2014 - 10:50
Ailin: děkuji :))
přidáno 19.11.2014 - 10:31
Tohle asi nejde jinak než s láskou,s touhou odevzdat se a taky dát...jinak by to bylo o něčem jiném...:-):-):-)
přidáno 19.11.2014 - 09:44
já nejsem na nějaké slovíčkaření, hebké tělo a bříško muže moc nemusím :-)))líbí se mi drsňáci, představuji si zženštělého chlapíka, ale jinak milá Amélie, jinak je to fakt dost dobrý, čtu a opět mi mrzí že je ráno a jsem zde sama, myslím že to píšeš tak že je napsáno vše, ale formou která neuráží, je smyslná, vzrušující a myslím také že je to sen každého muže, mít milenku která takhle "přemýšlí", zarazila jsem se u laskavosti, ale jo, patří tam asi je krásné toto dělat laskavě s láskou :-))) jo, tohle můžu čau
přidáno 19.11.2014 - 09:39
Krásné... tak láskyplné... radost, blaženost.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Jemný dotek touhy III. : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Jemný dotek touhy IV.
Předchozí dílo autora : Jemný dotek touhy II.

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Zdendulinka [15], Pjpajkis [15], Rigor Mortis [13], MACHAJDA [13], mannaz [11], Loreley [11], misháá [10], Daisy Moore [9], gajda [6], Putri [3], VykladacKaret [1], J.Rose [1]
» řekli o sobě
Dott řekla o štiler :
Zvíře. Nechutnej, neotesanej, pologramotnej, nemuzikální, chlípnej, tupej, kosmickej vágus. Ale mám tě ráda!
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku