nekdy slovo konec nepochopim tak docela dobre. a snazim se to videt jako zacatek. nekdy ten zacatek je stejne posranej jako ten konec.
přidáno 25.03.2008
hodnoceno 24
čteno 1766(51)
posláno 0
asi tu lásku přestanu tolik prožívat


přidáno 19.04.2008 - 23:23
Takže nechci se vyjadřovat k ničemu, co je v tý komentářový debatě, protože ta má s dílkem málo co společnýho. Hlavně se tady lidi chtěli vytáhnout tím, jak umí kritizovat (to neznamená jen ve strhat). K dílku bych řekla, že to není můj šálek kávy. Ale Ty jo, proto jsem strávila čas i se nad tím zamyslet. Bude to znít hnusně, ale kdybych si toto přečetla od někoho jinýho - mně neznámýho, vůbec by mě to nevzrušilo. Nakonec, já lásku prožívám a vždycky budu, a to jsem ještě ani pořádně žádnou nezažila, Ty víš;)
přidáno 05.04.2008 - 15:19
Miro:..ja uz k tomuhle nic nechtela rikat..ale musim.strasne, ac necekane, si em potesil..zatim mi neprislo , ze by me nekdo takhle pochopil..vystih si to slovo ASI..me se tu enchtelo nic vysvetlovat, ale kdyzs to takhle rek.. tak ja jen rikam: jo je to tak..

a jinak Delivery je moje segra..l:)..ona nekdy ten svet az moc proziva...:)).. ale to je dobre;)

měj se..

vsichni se mejte..
přidáno 05.04.2008 - 14:42
No teda já jenom koukám, jakou debatu strhne jedna miniatura... V podstatě tu už všechno bylo řečeno, hlavně Nikytu toho řekla hodně a ten opětovný útok Delivery na prostějanek... to je jak nějaká opakující se telenovela... hádá se tu kvůli zařazení a ne kvůli samotnému dílu je hloupost. Zařazení je na autorovi a pokud tohle nedáš do básní, ale do miniatur, tak i já souhlasím... v básních bych to i já zkritizoval...
Ale chtěl jsem se vyjádřit k dílu... já nevím jak dlouho jsi nad tou jednou větou přemýšlela, ale možná v ní vidím víc, než v ní ve skutečnosti je... to slovo Asi, jak LUKIo radí vymazat... to je moc důležité, protože ve spojení s tím obrázkem zůstává otevřenou kapitolou, vždyť na tom obrázku nejde vidět krev, třeba si to rozmyslí (asi) a to je vtom to nejvíc... aspoň pro mě, že láska člověka dožene až k tomu, aby nad něčím takovým uvažoval... nebýt tam to slovo, nemělo by to tu sílu (pro mě) a navíc celé postavení té věty: asi tu lásku přestanu tolik prožívat... nevím jak to vyjádřit, kdo to vtom nevidí, nepozná... takže já bych řekl, že i když mi to z prvu přišlo jako kravina, nakonec to není tak zlé... (pro mě)
A co se umění a umělecké hodnoty týče, už to tu taky bylo řečeno, ale já jen dodám, že hodně záleží na tom, kde si dílo necháš komentovat, tady na psancích jsou ve směs "obyčejní" lidé, kteří se stávájí čtenáři velkých děl a pro ty to má mít hodnotu. Proto já komenty odtud beru vážněji než například ze saspi, kde je to zase jen o autorech, co si myslí, že jsou dobří a rozumí tomu a dílo rozebírají jen z konstruktivního hlediska... takže je na tobě, abys věděla, co si z čeho vzít...
P.S. pokud je Delivery opravdu tvá sestra, máš velice průbojnou sestřičku, taky bych někdy potřeboval, aby se mě někdo zastal... =D... no nic... zase jsem se nechal unést myšlenkami, zatím ahoj...
přidáno 05.04.2008 - 14:21
thole je ale neco jinyho... tady lidi rikaj"TO PATRI DO DENIKU"..ale do deniku muzes dat uplne vsechno...a kdyz t autorka da do miniatury,tak proc by s eto nemelo bra tjako miniatura? tak rekni (kdokoliv), co by mela minatura obsahovat???
přidáno 05.04.2008 - 14:15
díííkůůů dík!
a KONEC!:D..stop debata o nicem.
jen dodam-je mi jedno, co si o tom, kdo mysli..at mi to sem klidne napise..treba, ze je to na hovno, bez VASI UMELECKY hodnoty.ze ej to prazdnej vykrik..ze je to zapisek do deniku... me je to fak fuk.
a jak rika lukio, kdybych o to nestala, tak ty kometare zakazu.
přidáno 04.04.2008 - 00:39
ten kontrast obrázku a věty se mi líbí, ale jinak mi v tom něco chybí...nebo nadbývá...větší důraz...to slovo ASI bych odstranil...anebo přidal toho víc...

nesouhlasím s tím že kategorii v umění vybírá autor...natočím jako autor špičkový horor a řeknu ano to je horor...diváci přijdou do kina a budou se celou dobu jen smát a na konci řeknou že je to super komedie...a pokud to tak bude vnímat naprostá většina, bude se o tom VŠUDE povídat jako o komedii, bez ohledu na to do čeho to zaškatulkoval autor...a bude to KOMEDIE

a pokud někdo nestojí o komenáře, může si je zakázat...
přidáno 03.04.2008 - 23:48
Chápu, že některé názory jiných lidí dokážou naštvat, ale i já si, stejně jako Azure Sky nemyslím, že by prostějanek řekla něco špatného... Snad jen u toho, "že to nemá žádnou uměleckou hodnotu" bych se pozastavila. Svým způsobem má všechno nějakou uměleckou hodnotu. Jen to každý vnímáme trochu jinak. Názory na umění jsou subjektivní... Pro někoho je hlavní myšlenka a je mu jedno, jestli se to rýmuje či jakým stylem je to psaný. Někoho zase víc potěší, když se to drží nějakých pravidel. Někoho těší jinotaje, někoho jednoduchost atd.
Myslím, že prostějanek to myslela v tom smyslu, že jí to připadalo odbyté. Taky, když někdo skládá celé básně a pak napíše jen jednu větu, i to tak může vypadat. Ale jak říkám, všechno má něco do sebe. A úplně odbyté to dílo není i když je tam jen jenda věta. Vždyť výber toho vhodného obrázku nějakou práci dal. A ten obrázek o něčem taky vypovídá. Někdo si řekne: "proč se hned zabíjet" či něco podobného. Asi to byl záměr, udělat to takhle. Když má člověk před sebou jen jednu větu a obrázek, buď si řekne, že to je stupidní, nebo ho to přiměje k zamyšlení. To záleží na každém z nás...
Pravda, když jsem to četla já, nic moc mi to taky neřeklo. Čekala jsem, že tam bude aspoň nějaký dovětek nebo něco. I mně to přišlo poněkud krátké, ale je to volba autorky a ne mně. Někteří v tom nic vidět nemusí, ale minimálně pro tu autorku to něco znamená. Proto nehodnotím. Shazovat to nechci, vím že hodnotu to má, jen to není styl který já preferuju.
A otázka zařazení? Mno... I mně by to sedlo spíše do deníku, nejspíš. Ale proč to nedat i sem? Vždyť mezi miniaturama to být taky může. Je to miniaturní? Je. Tak proč ne...
Prostějankovi bych nebrala to, že chce říkat, resp. psát, co si myslí. Holt jí to nesedlo. To se stává. Všichni nemůžeme mít na všechno stejný názor. Ale je správné brát každý záporný komentář jako urážku, útok? Je fakt, že to mohla napsat trochu jinak. Když někdo píše o něčem osobním, člověka se něco takového dotknout může. Propříště by to mohla trochu jinak podat, aby hned nevznikali hádky a tak. Je vidět, že tebe to rozčílilo. Asi o tom víš víc než my všichni...
přidáno 03.04.2008 - 23:42
má to velkej význam...ale láska nejde prožívat míň, než to člověk cítí...musí se prostě tolik prožívat...a jinak proč tak silná slova v anotaci =))) promiň, nemyslím to zle...
přidáno 03.04.2008 - 23:28
člověk aby měl skoro strach něco ještě říct
takže jen se zeptám vy dvě jste sestry?

a k prostějankovi: myslím že toho zas tak moc neřekla
každý má právo vyjádřit svůj názor
myslím že nechtěla radit kam to má zařaením patřit
jen vyjádřila svůj názor kam by to ona dala
to už je úděl kritiky
přijímat i něco co se nám nelíbí..

pěkný den :) o hodně štěstí autorce s láskou!
přidáno 03.04.2008 - 22:51
TY "NEGATIVNI KOMENTARE" sou pekne na hov**... protoze ...ani fakt nevim jak to mam rict...hrozne moc se temhle lidem smeju, fakt neuveritelne... "tohle patri do deniku"... vsem kret****(nechci bejt sprosta;) ) co si to neuvedomujou, vsem "basnikum", "Kritikum", ..: KATEGORII VYBIRA AUTOR!!!a kdyz autor rekne:tohle je miniatura,tak to miniatura je. je zvlastni, ze kdyz jsem ja napsala jednu vetu..a dlaa jsme o do basni, hned to vsichni chteli cpat do miniatur.
nechapu konzervativni lidi, nechapu kritiku typu "tohle nema spravny parametry basne", "dej to jinam", "tohle neni basen".

prostejanek:... kdo si myslis ze si?? kriticka vsech kriticek? TOHLE JE YKRIK.aha..a kdo to rek?ty,oo dovol abych se zasmala;) :-D:-D ..neni tam umelecka hodnota?kdo usoudil?taky ty? ooo, a ty jsi umelec, ze muzes rict,co umeni je a co ne?? vis co je vubec umeni? da se vubec definovat? to ze v tom ty umeni nevidis...to je tvoje minus, tovuj problem asi neumis bejt prislis otevrena, nejspis si i uzkoprsa a docela namyslena,rekla bych. TOHLE PATRI K DENIKU. aha... to zas rekl nekdo chytry, ze?? ...cvidis tu kategorii? miniatura..takz elogicky..patri to kam, DO MINIATURY. az to autorka preradi do deniku,bude to patrit kam,do deniku! ... od toho tu denik je? ? ? prosim?? jako pro koho? pro tebe mozna ... ale pro autorku asi ne,kdyz to tam nedala.
mela byses vic vzit do role druhych, ne jen diktovat, kam lidi budou co davat. pak davat 30%. tos jako dala proc? to se ti to tak nelibi, nebo ti to prijde kratky?nevim, co by se ti na tom melo nelibit?...fakt nechapu. rekni neco konkretnejsiho ne?
A TA VETA:MAS NA VIC. co je vci, nez laska? no poves? snad ne SKVOSTNE VERSE?...
.
.
tohle fakt nechapu, sorry, jslti sem nekoho urazila, ale zas nikdo nebude urazet MOJI SEGRU!! NIKDOOOOOOOO !!...a i kdyz ivm, ze si to anet nebere tolik ais jako ja, ale ja mam proste par otazek, na tkery od par lidi hledam odpovedi.

MINIATURA JE FAKT DOBRA ANET..
(jeste takova mala rada pro prostejanek: misto obrazku si zkus treba doplnit vetu, nebo si too predstavit s tou vetou nad tim, nak si to spojit, pak mozna uvidis ten velkej vyznam tyhle miniatury).
přidáno 27.03.2008 - 19:33
hehe:)--diky holka, a vim, ze si NASE!:D:D pchee vysmech JIM:D..mej se*
přidáno 27.03.2008 - 18:49
JO!!! :-))
nevím co k tomu víc dodat...ta fotka a ty slova nad dní toho říkaj strašně moc...na kategorie kašli, já vím, že kašleš, ale jen tak pro povzbuzení, jsem v tomhle na tvý straně:-) přijde mi to takový hořký a úsměvný zároveň. teda já sem se aspon tak trochu cynicky pousmála
ještě jedna věc co chci říct: zajímavý věci vždycky vzbuzujou rozporuplný reakce... když všichni říkaj krása, nádhera, skvělý...tak je to podle mě fakt nuda:-)
přidáno 26.03.2008 - 19:49
dik, to mesto mrtvych si nech;)
přidáno 26.03.2008 - 19:33
Tohle prostě JE poezie, ať si kdo chce řiká, co chce...! Je to skvělý, je to pravdivý a hlavně je to tvoje...! :)))
přidáno 26.03.2008 - 19:28
hm.. myšlenka.. pravdiva. často o ni přemýšlí hodně lidí.. ale s tim obrazkem ( deviantart? ) mi to už moc nesedí.. ale na strankach http://shadoworld.ic.cz by se to mohlo vyjímat..

promin, ale moc se mi moc nezamlouva
přidáno 26.03.2008 - 19:28
no...jestli to takhle bude dal..tak me ty lidi fakt votravi...nesnasim skatulky,kolony..proc...no,je to basen,je to vyborny s tim obrazem,.tohle me ted taky bavi nejvic..je to proste fakt dobry a davej si to kam chces...jo,proste cumim
přidáno 26.03.2008 - 18:09
tohle si už řekla asi každá holka...;-D...ale co by byla láska bez prožívání...že?
ta věta i fotka jdou k sobě...ale působí to na mě spíš jako reklamní slogan...;)
výrok nebo jako komentář k fotce...* - navíc pododné dílko se tu už objevilo víckrát...
miniatura je něco jiného...
přidáno 26.03.2008 - 14:14
...mně se to líbí...umění se nedělí podle počtu slov...umění je o pocitu...
přidáno 26.03.2008 - 11:52
rozhodne to enni jen tak nejakej vykrik..
tvori to celek i s tim obrazkem a patri to do miniatur. protoze tam sem to zaradila.
a ze v tom neni umelecka hodnota?..hee etsli to beres takhle, tak tady z nas neni nikdo opravdovej umelec..kdyby byl tak uz je jinde.....ale ja to beru jinak-kdo je umelec?..svym zpusobem kazdej sme..
fak me prekvapuje s jakym nasazenim si to sem napsala..uplne: tohle patri do deniku!...ja nestojim o zadny rady, co kam patri... ja neskatulkuju...
je to proste tady a ty s tim nic neudelas..maximalne mi napis dalsi komentar o kterej nestojim.
přidáno 26.03.2008 - 10:57
je to supr nápad, prostě to funguje
přidáno 26.03.2008 - 10:28
výkřik... ale že by tam byla nějaká umělecká hodnota, to fakt ne... máš na víc... tohle patří do deníku... od toho tu je...
přidáno 25.03.2008 - 22:19
tohle si vystihla naprosto přesně...někdy je lepší lásku moc neprožívat,ale člověk před ní neuteče:)...a taky záleží,jaká láska to je..
přidáno 25.03.2008 - 21:19
Mluví za vše... (viz Liter) ... Ten obrázek tmu dodává takovou zvláštní atmosféru...
přidáno 25.03.2008 - 17:34
do miniatury ybch to neradila..protoze to ma hrozne velkej vyznam...ale co, jind eby ti to neproslo...
je to... skvely?
spatny slovo...nevim.......

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
VLASCENEJDEOZACATKYAKONCE : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : kdyz vam nekdo chybi. ale vy o nej ani nestojite..
Předchozí dílo autora : NeveR let me go

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Homér
» narozeniny
angel [16], Bambulka [14], Jitrocel [1]
» řekli o sobě
Severak řekl o Singularis :
Díky němu jsem tu: Prokliknul jsem se sem přes stránky jeho seriálu Ester Krejčí. Jinak jeho nápady a díla nejsou uplně hlavní proud, ale o to jsou v nich zajímavější nápady.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku