přidáno 03.10.2014
hodnoceno 5
čteno 981(12)
posláno 0
Manžel mě rád popichuje, kolikrát nevíte, jestli mluví vážně nebo je stále v rovině ironie.. prostě máte minimálně 23 hodin denně chuť, vzít jeden z těch krásných nových talířů, po kterých jste tak dlouho toužila a ladným pohybem mu ho poslat směrem nevymáchaná huba.. Jednu dobu mě to šíleně vytáčelo, ale za ta léta jsem se také naučila slovně smečovat a častokrát jsme to spolu dotáhli k remíze.. Nedávno jsem mu dokonce dala mat..

Ani nevím, co jsme to spolu řešili.. no, určitě to bylo něco ohromně důležitého, protože se kolem toho rozvinula absolutně nesmyslná debata, jak to tak v manželství bývá.., na jejímž konci na mě manžel syknul.. "Jsi děsná.. všechno jen složitě.. nemáš absolutně ráda jednoduchý věci..!" A to se mu stalo osudným.. S klidem.. sobě vlastním.. (no jasně, že ne v klidu, jsem děsnej vztekloun a ve mně to vřelo jako v nitru Etny..), jsem mu jen odvětila.. "Miláčku! Jak tohle můžeš říct??!!



Kdybych neměla ráda jednoduché věci, NIKDY bych si přeci nemohla vzít TEBE!"



přidáno 23.10.2014 - 10:12
Zatraceně povedený smeč, jen co je pravda, ale když si někdo naběhne, jen ať ho tam má :-D Taky to u nás občas vypadá jak na Wimbledonu, i když nejčastěji se dohadujeme ohledně větné stavby, slovosledu a podobně... není nad to mít manžela a korektora v jedné ososbě. Díky za zpříjemnění dalšího rána.
přidáno 05.10.2014 - 18:23
Amelie M.: úžasný :))))) a Sucháč tomu dodal korunu (třešničku)...:)
přidáno 04.10.2014 - 19:12
http://m.youtube.com/watch?v=pnXxb7uT42g
jiná reakce mě nenapadá...:-)
přidáno 03.10.2014 - 17:23
Zamila: hlavně, že se člověk zasměje :))
přidáno 03.10.2014 - 16:30
To je fakt ze života :-) To znam ;-) A výstižný obrázky ;-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Jednoduché věci : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Fikce.. nebo to myslím vážně?
Předchozí dílo autora : Kousek snu..

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku