.. ale vážně, jen kousek.. pro začátek ;) https://www.youtube.com/watch?v=6ceWQ2E2YVE&list=UUlaRBVGptGapzzYFYb0nkew&index=18
přidáno 02.10.2014
hodnoceno 8
čteno 1014(21)
posláno 0
Šeří se, letní den potichoučku střídá teplá noc, která s sebou nese příslib jedinečného, neopakovatelného okamžiku splynutí dvou duší, dvou sobě si vzácných těl..

Ležíme spolu nazí na velké posteli, povlečené bělostným prádlem, oči obrácené vzhůru, okna dokořán. Hledíme na hvězdy a vychutnáváme si svou vzájemnou blízkost, na kterou jsme tak dlouho čekali. Na parapetu tiše přihlíží žlutě zbarvený plamen svíčky, která má být němým svědkem našeho splynutí, našich nadějí..

Cítím svou nesmělost, možná i obavu, ale než jí stačím vyhlásit válku, chytáš mě pomalu za ruku, nakláníš se nade mnou chystajíc se mě políbit, cítím se jako princezna, jako ta nej princezna na celém širém světě s tebou, vím, že se nemusím ničeho bát, padá hvězda!

Chci se utopit v tvých polibcích, nechám tvou ruku, která mě tak jemně hladí po tváři, krku a prsou a vychutnávám si plnými doušky ten nádherný pocit, že teď patříš jenom mně. Moje nesmělost se vzdává bez boje, má ruka vystřelí jako šíp, začne ti čechrat vlasy, vkládám tvou hlavu do svých dlaní, abych se ti mohla podívat do očí a vidět v nich odraz svého krátkého štěstí. Mám chuť tě líbat a začínám na čele, pomalu se sunu k tvým dychtivým rtům a lehce je ochutnávám svými. Hladím tě po prsou, po krásném tmavém kožíšku jako stvořeném k milostnému pohrávání a pak se pomalu dostávám níž, až k tvému nejtajnějšímu místečku, kde začínám cítit tvou touhu..

ikonka sbírka Ze sbírky: Všehomíra *
přidáno 05.10.2014 - 14:53
Dozor: díky :)) bude, bude ;))
přidáno 05.10.2014 - 13:59
Jsem zde!;)
Musím souhlasit a kmotrovem:)
přidáno 04.10.2014 - 15:27
Zamila: Ti dám Dozor! :D

taron: Psavec: kmotrov: BorůvkaB: díky za zastavení :)
přidáno 03.10.2014 - 08:39
:)))
přidáno 02.10.2014 - 22:01
Pro začátek dobrý!

Těším se na pokračování... :-)
přidáno 02.10.2014 - 15:17
Vy mi dáváte :-D Napřed ranní erotická puerovka (ze který jsem se ještě nevzpamatovala :-D ) a teď tohle :-D Chtělo by to nějakej ... Dozor :-D ;-)
přidáno 02.10.2014 - 12:25
Ta touha roste každým okamžikem.
přidáno 02.10.2014 - 12:19
Hezky napsané :))

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Kousek snu.. : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Jednoduché věci
Předchozí dílo autora : psychoagonie

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
basak.venda [14], Sluníčková [3]
» řekli o sobě
Nikytu řekla o Tom Cortés :
Pan Textař, a taky skladatel a zpěvák. Je znát, že je z oboru a umí. Píše velmi dobře a nápaditě. I jeho písně jsou dobré. Rozhodně stojí za pozornost. Doporučuji. ;-)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku