přidáno 26.09.2014
hodnoceno 12
čteno 1158(18)
posláno 0
.. například tuhle.. asi to všichni znáte.. jdete potmě do postele a i když jste si už tisíckrát zopakovali, že pod tou postelí opravdu, ale OPRAVDU NIC a NIKDO není, skočíte do ní z úctyhodné vzdálenosti ladnou šipku, aby vám nedej Bože nezůstaly nohy, byť jen setinu sekundy na zemi nebezpečně blízko postele, přesněji řečeno, u tý děsný, věčně rozšklebený díry, co většina postelí pod sebou má.

Moje postel, vzhledem k mé váze, za kterou by se jistě nestyděla ani Helenka Růžičková.. má mých šipek už asi plný zuby, protože se rozhodla dát mi to najevo takovým nepříjemným zvukem.. jako, když něco praská.. jako hodně nahlas si stěžovala.. vám povim! No jasně postýlko, haha, ti to nesežeru (i když jindy sežeru na co přijdu), prej jsi dělaná i na slona a do toho mi zbejvá nejmíň pět cm a tři kg živé váhy.. tak neremcej. V hlavě mi ale stejně začalo hlodat, jestli by to nešlo jinak. A představte si, že šlo!

Zrovna minulej tejden jsem nechala nohy potmě celý tři sekundy na zemi!!! Nejdříve jsem se posadila na postel, nohy nechala celou tu šíleně dlouhou dobu dole.. pak hodila kopyta nahoru.. (a roztřesenou ručičkou jsem pod peřinou opatrně zhasla baterku). Překonala jsem se!!! A jak!

A taky jsem se nepodívala na konec knížky, kterou děsně žeru a je taaak tlustá, že než se dočtu konce, asi zešedivím zvědavostí.. A místo toho, abych četla časák odzadu, což je můj klasický způsob, otevřela jsem ho řádně na první stránce!

Anebo třeba tuhle.. zrovna včera jsem chtěla jednoho člověka poslat do pérdele.. no jasně, že jsem ho tam poslala, ale volila jsem tak důmyslně slova, že dotyčného ani nenapadlo se urazit.. škoda.

No a dneska, dneska jsem se překonala úplně nejvíc nejvícácky!!! Mám děsnej hlad a děsnou nechuť vařit.. našla jsem v ledničce, mezi posledním jogurtem (samo prošlým), zbytkem másla a jednou paprikou, poklad. A to, celý balení takovejch těch kyselejch pidirybiček, smotaných do ruličky s cibulí. Odjakživa nesnáším slizký věci, nesahnu na to, ani kdybyste mi dávali čokoládovou zmrzku, tu já fakt miluju, natož, abych něco takovýho dala do huby! No co, řekla jsem si, jseš frajerka, to dáš, překonej se sakra! Tož.. první rybu jsem za pomoci vidličky a nože vypreparovala tak důkladně, až nebylo co jíst.. druhou jsem s celým krajícem chleba naráz strčila do huby a žvejkala a žvejkala, myslela na to, jak mám myslet na něco jinýho, když dělám něco ekl.. polkla.. nepříjemná pachuť mi zůstala v puse, ale já přežila!


Takže vo čem to celý je.. no chci vám napsat, že jsem dobrá, právě jsem sežrala kyselou, nechutně slizkou rybu.. a nechte si poznámky, že měla asi centimetr a půl.. to můj výkon nikterak nesníží! A musím se pochválit, jsem dobrá!






Šmarja.. mi je nějak šoufl..



…………………………………………………asi.. půjdu.. blueeenkaat…kkjjů jiáijeflsdcc

D13jkahfd ůkjdhd f

dkhfůa

přidáno 18.04.2015 - 10:05
Singularis: tak to mě pobavilo :)) nahrazení perníku čokoládou (kterou taky miluju!) :)) to jsem se zase tak moc nepřekonávala :D u mě by to tedy musela být hořká, ale to je fuk :))

jsem ráda, že se ti to líbilo, díky za reakci.. ono by se asi našlo ještě věcí, ve kterých se dá překonávat :))
přidáno 18.04.2015 - 07:37
Hned po přečtení mě napadají pěkné variace na toto téma, např.:
----
A jednou když ke mě přišla na návštěvu kamarádka, jsem se taky pořádně překonala!!! Odložila si u mě tašku a pověděla, že v ní má perník pro kamarádku. Zbožňuju perník, přitahuje mě jako upíry krev nebo Montyho Jacka z Rychlé roty sýr. A představte si, že já se ho po celou dobu ani nedotkla a nejedla jsem nic jiného než mléčnou čokoládu (kterou mimochodem taky miluju)! A má trpělivost byla odměněna - když kamarádka odcházela, prozradila mi, že ta kamarádka, pro kterou má perník, jsem já... To víte, že jsem ho shltla, ale s dobrým pocitem, že teď jsem se vážně překonala!
----
Umíš takováto témata skvěle podat a člověk se při čtení nejen pobaví, ale i poučí, což je skvělé. :)
přidáno 16.10.2014 - 11:35
Máta: jůů.. ty nerada mléko?? No tak to by byla má smrt :)) Díky za komentář ;)
přidáno 16.10.2014 - 10:30
Tak jsem si po ránu došla pro svou další dávku a rozhodně jsi nezklama. Plakala jsem, tentokrát ovšem smíchy. Oceňuji velmi velmi, s jakým humorem se dokážeš podívat sama na sebe a svět okolo. Skvěle se to čte.
Jooo překonávání sama sebe to taky znám, posouvání hranic všemi směry... Občas se člověk až diví, čeho všeho je schopen. Pak i sám pro sebe může být překvapením. Neboli rybičkám zdar... já svůj odpor k mléku ještě překonat nedokázala a obávám se, že ani nedokážu :-) Ale jsou věci, ke kterým jsem si cestu našla.
přidáno 30.09.2014 - 11:32
kmotrov: Rajčata jooo? :) Tak na těch jsem závislá, nechápu! :-)) Zkus to! Díky za koment :))
přidáno 29.09.2014 - 22:10
Ještě že to nečetli moje děti, řekli by: vidíš, když ona snědla tu hroznou rybičku tak ty nebuď srab a sněz aspoň jedno rajče. Brrr. Budu srab.
Jinak taky prohlížím časopisy odzadu, to mám z dětství na poslední straně býval komiks a já se na něj vždycky nejvíc těšil.
přidáno 27.09.2014 - 09:54
jo, mně se na tom líbí to čeho ses dotkla, také už dlouho se snažím dělat něco trochu jinak než jindy, už léta, překonávat se, tzv. nezkostnatět, měnit se, nacházet...no pak se mi na tom nelíbí, že až otevřu ty rybičky, které mám já moc ráda možná si vzpomenu na tebe a začnu zvracet ještě před tím než začnu jíst, dík za tvůj typ a také za schopnost dělat si legraci sama za sebe, ty jedna Amélie, fajn je to, tvůj styl je osobitý
přidáno 27.09.2014 - 08:04
Moc prima,tak teď už se snad donutím vstát,jo a já koukala pod postel a pak už to bylo v pohodě..
Hezký...
přidáno 26.09.2014 - 21:57
Zamila: taron: Sucháč: díky, jsem ráda, že se někdo zasměje se mnou :-)
přidáno 26.09.2014 - 21:46
celé to nemá chybu... :)
přidáno 26.09.2014 - 21:37
Rozumím Ti, i když už jsem četl od Tebe lepší věci...a ten konec nemá chybu!
přidáno 26.09.2014 - 20:20
:-D Dobrý, Ty mě vždycky pobavíš po příchodu domů z práce - asi si Tě necham jako součást terapie :-) A fakt teda dobrý je to:

"Zrovna včera jsem chtěla jednoho člověka poslat do pérdele.. no jasně, že jsem ho tam poslala, ale volila jsem tak důmyslně slova, že dotyčného ani nenapadlo se urazit.. škoda." :-D Já to tak taky dělam :-) Ale třeba to někdy nedělam vůbec - a druhej se stejně naštve :) Ale co, jeho blbost :)

Jen tak dál ! S fejetonama :)

PS: Red Dwarf: "Já tu rybku mňamku zbaštíííím ! - Jen si hraji s tvými rybičkami, nechtěl jsem je sníst ..." :-D ;-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Neustále se překonávám! : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Chytrý, laskavý a moudrý
Předchozí dílo autora : Duše

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku