bla, bla :)))
přidáno 28.06.2014
hodnoceno 15
čteno 1098(27)
posláno 0
Není už básně nenapsané
není citů a slov nevyjádřených.
Miliony lidí se stejnými
      touhami a trápením....

tak proč neustále opakujeme tolikrát opakované?

"Sním, či bdím?
nad dálkami
plavými
ve věrných
obrazech v osudech dané?"


Tisíckrát prožito, tisíckrát dáno
a přece pro každé lidské srdce pořád :
jakoby poprvé
přidáno 27.12.2014 - 18:58
taron:
Všechno už tu někdy bylo
i ten něžných citů čas,
přec však srdci je to milo,
čteš i píšeš o tom zas...:-)
přidáno 20.10.2014 - 10:15
vanovaso: Amelie M.: Holky, děkuji Vám !!! :))))
přidáno 19.10.2014 - 19:11
Tisíckrát prožito, tisíckrát dáno
a přece pro každé lidské srdce pořád : jakoby poprvé = Pravda!!! hezká
přidáno 13.10.2014 - 21:21
Jééé, tohle je pro mě také časté téma k přemýšlení :)) Ale stejně, ač všechno už asi bylo vyřčeno, napsáno a složeno, opakování matka moudrosti a navíc.. každý tomu dáváme jiný nádech.. od každého i stejná věc, jinak zní.. Skvěle jsi to podala..
přidáno 20.07.2014 - 21:47
kmotrov: Děkuji.:)
přidáno 20.07.2014 - 15:27
Byly doby, kdy jsi tu měla nejvíc děl, nejvíc komentářů a dost možná si byla i nejoblíbenější autor. Teď tu tolik nejsi, ale mě se tvá současná tvorba líbí víc. Kdysi jsem Ti napsal, že mi v Tvých básních vždy něco přebývá. Tady mi nic nepřebývá, je tam co tam má být, nic navíc, sleduješ téma a neutíkáš od něj.
Sama si neuvědomuješ jak jako autor rosteš. To vidí jiní, třeba DDD Ti to už psal.
Píšeš o tom, co mají všichni přímo před očima, nikdo to nevidí, jen Ty.
Super.

Jen to zařazení. Proč ne báseň?
přidáno 14.07.2014 - 10:49
Sucháč: ou, děkuji :)
přidáno 14.07.2014 - 10:49
PavelKastl: Děkuji za tvůj první komentář k mým básním :)
přidáno 10.07.2014 - 21:41
Konečně!!!! jsi mě zase nějakou básní dostala...
přidáno 05.07.2014 - 23:34
Pakliže není už básně nenapsané a není citů a slov nevyjádřených, musí se všechno zopakovat a všechny ty básně, city a slova budou znovu, jakoby poprvé...
přidáno 05.07.2014 - 15:41
Zamila: ano, ano...závisí jen na upřímnosti, pak nic není klišé, stejné pocity zažívá generace za generací...
děkuji
přidáno 02.07.2014 - 18:22
Jo, přesně tak to je - a ať tomu nikdo už neříká "klišé", do háje :-D Vždyť je to vlastní neopakovatelná upřímnost ! :-)
přidáno 29.06.2014 - 15:17
Yana: black.heart: ano, ano, tak tak, holky :)
děkuji
přidáno 28.06.2014 - 21:37
tak tak, Taron... :)
přidáno 28.06.2014 - 19:55
v prvé řadě vyzdvihnu vytříbený styl básně, víš, jsme lidé, obyčejný smrtelníci a náš život je cesta, každý máme svou, ale jsme si tak podobní, možná si to někdo neuvědomuje, naše cesty jsou vlastně stejné, je to cesta od narození ke smrti, já to tak vidím, určitě se mnozí z nás ponaučili, jenže to bylo na té jejich cestě, ale každý si musí projít tu svoji, tu kterou si zaslouží, tu která ho dovede k cíli, tu na které se toho spoustu naučí, každý z nás žije ten svůj život poprvé, možná předtím žil jiný, to byla jiná pouť a to co se na ní naučil třeba teď už ví, ale s mnohým se nesetkal, tak to žije teď, kdyby existovala filozofie, která by naučila žít tak by člověk vlastně žít přestal, nemohl by jít tu svoji cestu, já jsem ráda že neeexistuje žádný univerzální návod, jen cesta za poznáním...děkuji ti za zběžné zamyšlení a doufám že ještě někdy se naše cesty zkříží :-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Poprvé : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Touhavice
Předchozí dílo autora : Už...

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Katies [16], Wyrez [15], snehurka [14], cik [11], Dali [11], kdyztocitim [10], Dickens [7], [5], lucidsubstance [3], NeuroSoul [1]
» řekli o sobě
Severka řekla o Lizzzie :
Malá zářivá slunečnice, která píše duhovou poezii...která ráda tancuje v dešti...a po kapsách schovává lízátka a bublifuk...;) ;) ;)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku