aska
přidáno 08.03.2008
hodnoceno 9
čteno 1576(30)
posláno 0
zalezi jen na vas
jeslti pujdete dal
nebo vas to zabije.
/*/
ale zalezi jen na lasce
jeslti vam da na vyber.
přidáno 15.02.2009 - 19:21
tak tak...a myslím, že mě osobně to spíš zabije...
přidáno 30.01.2009 - 08:15
reaguju az ted..:)
jasny, zalezi na nas... tim sem ale chtela rict ze laska je proste velka a silna a hodnekrat silnejsi nez my...
přidáno 09.03.2008 - 15:46
jo...asi je na lasce jestli mi da na vyber..ale zas mam nakonec hlavni slovo ja..nebo my..myslimn,ze mas pravdu a taky myslim,ze se vo tom da mluvit hodiny a dny a pravd bude vic...jedno je ale jisty...ze je skvely,ze o tom premyslis a uvedomujes si takovy life´s hesla..
přidáno 09.03.2008 - 12:24
tohle je sqely..neuveritelne pravdivy..kua..ja nevim, co rict..me se to strasne dotklo....jakoze sem se do toho vzila sama...
...jen tak uz jenom 'pro tebe': na vyber nemam..vubec nejhorsi je nevedet..a myslim, ze to te postupne dorazi, az te to uplne srazi a zabije..
laska...kurva..nedavam to
přidáno 08.03.2008 - 16:33
...jak už tady řekli všichni přede mnou...taky mi to vrtá v hlavě... což je ale skoro u všeho co napíšeš...protože to má vždycky něco v sobě, co je neuvěřitelně silný a působí to...a nepřestává... a je to tak upřímný.
přidáno 08.03.2008 - 15:49
..nutí to k zamyšlení...
přidáno 08.03.2008 - 14:13
Tedy Delivery, pokud je ti vážně zatím "pouhých" čtrnáct, mají tvé příspěvky dost sílu... i když já bych možná nezařazoval do básní, ale spíš do miniatur... ale to je v podstatě jedno... já chválím to, že ač se jedná o pouhých pět veršů, člověk nad tím musí skutečně přemýšlet...
přidáno 08.03.2008 - 13:26
jasnee
přidáno 08.03.2008 - 13:23
musim o tom premyslet..

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
L : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : porad jsem to ja. nikdo jinej nez ja.
Předchozí dílo autora : Prothazin

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
Adrianne Nesser řekla o Liss Durman :
Eliss! nejhodnejsi clovek, kterej kdy chodil do nasi tridy! preju ti stesti liss. a ty ho tam uricte najdes! drzim ti palce, at ses co nejlepsi!! mej se krasne!..budes u nas chybet!
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku