přidáno 14.02.2014
hodnoceno 2
čteno 1303(8)
posláno 0
Studenti v Zámecké zahradě

Babí léto ztrácelo sílu, ale ponechalo slunečním paprskům příležitost předat energii všemu živému. V tomto případě mám na mysli skupinu gymnazistů ploužících se úzkou cestičkou kolem malého zámeckého rybníku. Chvíli jsme je sledovaly, až moji chlupatou společnici napadlo připojit se k pelotonu. Z počátku běžela ukázněně za posledním tlouštíkem v řadě, ale po chvíli se začala nudit a dotkla se studeným čumáčkem tlusťocha. A začaly se dít věci! Chlapec nadskočil, pootočil hlavu, a když zjistil původce studeného polibku, přidal a začal předbíhat. Ostatní studenti jeho aktivitu pojali jako výzvu a rovněž zrychlili. Když prostřednictvím verbální pošty zjistili příčinu aktivity "outsidera" pohybové výchovy, přidali na intenzitě běhu ovládáni obavami, že můj psík má přinejmenším vzteklinu a hrozí jim určitě bezprostřední nebezpečí. 



Adrenalin ve skupině začal klesat úměrně s intenzitou mých pokynů Čikině, až se po chvíli paniky vše uklidnilo. Pan profesor udržel důstojně svoji první pozici, tlouštík ukázněně uzavřel konvoj a tempo se vrátilo do výchozí hlemýždí rychlosti.



Bylo nám krásně.
přidáno 06.03.2014 - 21:46
:-)
přidáno 15.02.2014 - 23:25
Dovedu si to představit, musela to být švanda.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Studenti v Zámecké zahradě. : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Vzpomínka na školu.
Předchozí dílo autora : Omyl!

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku