Trochu jsem si zkoušel líčení
přidáno 22.01.2014
hodnoceno 3
čteno 9828(13)
posláno 0
Popis lesa:

Tichý mech objímá vysoké stromy, které si zpívají čarovné písně lesa. Písně nám lidem neznámé a přitom nás fascinují. Keře ladně tancují do rytmu té krásné melodie. Ptáci si staví domovy v korunách stromů a svým zvučným zpěvem tu nádheru doplňují. Nedaleko na mýtině teče klidný potůček. U něj se vesele pasou zvířata, která se shromaždují jako jedna rodina. Nad mýtinou se tyčí ohromná skála. Nad jejím vrcholem září slunce jako zlatá koruna. Svými zářivými paprsky vrhá hřejivé světlo všude kolem a hladí jimi květiny. Pomalu se blíží západ slunce, které se schová za skálu. Mýtinu přikryje stín jako peřina a chrání zvířata před nebezpečím zvenčí. Světlušky vyletí ze svých obydlí a osvítí les, aby zvířata věděla kudy se mají vrátit do svých domovů. Tak to je zázračný les. Poklidné místo, kde zvířata žijí v harmonii. Místo oddělené od zbytku světa…

jeho alternativa:

Temný les je místo, kde nedopadnou zářivé paprsky světla. Mlha si zde udělala domov a koupe se mezi starými stromy. Havrani pocestným zpívají rekviem. Stíny v koutech číhají jako hladoví predátoři, jenž se lačně vrhnou po všem, co dýchá. Větve stromů připomínají drápy dravců, chystající se zaútočit. Jejich jedovaté kořeny zarostly hluboko do země a na nich cizopasí obludně velké houby. Měsíc jako velké zlé oko celý les hlídá. Osvětluje skálu připomínající náhrobek, pod kterým odpočívají ostatky nebohých zvířat. Na jejím štítu je vyryt krví ohromný pentagram. Kolem té skály teče potok, ale je otrávený. Pitné prameny dávno vyschly. Místo mýtin zbyli už jen ohavné bažiny, které pohltí všechno, co se přes ně pokusí projít. Kolem lesa hlídkují hejna netopýrů, jako supi kroužící nad potravou. Les Temnot je místo kde v závoji temna odpočívá samotné zlo….
přidáno 24.01.2014 - 23:40
Latrax: tak to úplně chápu :3 :)))
přidáno 24.01.2014 - 23:23
The secret one: Děkuji, asi mi prostě temno jde víc od ruky :P
přidáno 24.01.2014 - 00:11
moc hezký :) .... hlavně ta alternativa se mi líbí :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Líčení-popis lesa : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Vyznání

»jméno
»heslo
registrace
» nováčci
Ellisabeth
» narozeniny
Zdendulinka [15], Pjpajkis [15], Rigor Mortis [13], MACHAJDA [13], mannaz [11], Loreley [11], misháá [10], Daisy Moore [9], gajda [6], Putri [3], VykladacKaret [1], J.Rose [1]
» řekli o sobě
zamilovana do nezamilovane doby řekla o Severka :
Slečna.. co ji vůbec nemusíte znát osobně, abyste stačili pochopit alespon tak důležitou věco, jako je její světluškovské poslání... :)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku