Můj oblíbený zimní sport a trocha fantazie
přidáno 06.01.2014
hodnoceno 3
čteno 922(18)
posláno 0
Stopy, které za sebou nechávám ve sněhu, vedou k zasněžené lavičce, stojící kousek od zamrzlého rybníka.
Rukavicí smetu bílou pokrývku a posadím se, abych mohla své boty s kožíškem vyměnit za mé, tolik oblíbené brusle.
Poslední krok a obě se dotknou svým ostřím ledu.
Konečně se mohu bezstarostně rozjet po té ledové ploše, která, jak se mi zdá, se táhne do nekonečné dálky.
Kdosi včera odhrnul všechen sníh a dnes tu leží jen bílý poprašek, který zaznamenává každé mé sklouznutí.
Teď rybník patří jen mě, proto se mohu nerušeně kochat tou neskutečnou krásou, co tu zanechal sníh a mráz. Na každém kousku tu leží bílá pokrývka, holé stromy se sklání pod jeho tíhou a na konci jejich větví visí čiré rampouchy. Hráz se třpytí ve slabém slunečním svitu a já si tu připadám jako v jiném světě, jehož se nedotkla lidská ruka. Vše je tu v klidné harmonii uloženo k zimnímu odpočinku pod čistě bílou peřinou.
Ticho a klid ruší snad jen můj dech.
Užívám si tu volnost kterou cítím, sněhové vločky mě hladí po tváři a já mám pocit že mi narostla křídla a každou chvílí se mám vznést.

Jako pokaždé, tak i dnes opouštím toto ledové království s příjemným pocitem a čistou myslí připravená čelit realitě dnešního světa.
přidáno 18.01.2015 - 13:31
Co na to mám říct nežtohle :-]
přidáno 10.03.2014 - 18:09
krásné :)
přidáno 06.01.2014 - 18:06
Je to... poetické řekl bych. Jen je tam na mne až příliš mnoho různých i nerůzných dek.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Sníh, který umí hřát : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Závoj lží
Předchozí dílo autora : Proč?

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku