pokus
přidáno 29.12.2013
hodnoceno 6
čteno 1834(23)
posláno 0
Podívá se na mě skrz obroučky brýlí a v tu chvíli přesně vím, na co myslí. Kousek k němu popojdu, abych zrušila tu malou mezeru mezi námi.
"Chceš?" čtu mu z očí a sama vím, že odpověď pozbyla důležitosti.
Políbí mě. Jeho rty se sotva dotknou těch mých, přesto cítím elektrizující přitažlivost mezi dvěma těly, co do sebe zapadají. Lehký dotek hebkých rtů ve mne probudí život, ten život, který jsem snad zapomněla. Jemně vjede svými prsty do mých vlasů. Něžně laská rukou mou citlivou šíji až se mi začnou podlamovat kolena a vzrušení ovládá celé mé tělo. Jihnu jako vosk pod zapálenou svíčkou.
"Chci tě!" dere se mi ze rtů rozechvělých touhou a vzrušením. Cítím jeho teplý dech. Intenzivěji a intenzivěji oddechuje touhou a slastí. Chce mě, tak moc jak já chci jeho.

Svými rty mapuje mojí tvář a krk. Něžně líbá klíční kosti, když zasněně zakláním hlavu. Moje tělo je připravené na doteky. Vidím jeho touhu, cítím jeho touhu. Zbytnělou, tak krasně tlačící do podbřišku...
Zatínám prsty do jeho pevných zad, cítím pod rukama každý sval, každou molekulu jeho těla. Vlhnu, jihnu, rozpouštím se...
Oporostím ho od trika, naskytne se mi výjev tak dechberoucí, že na chvíli ustrnu. Zadýchaně hledím na pevné břišní svaly, buchty chcete-li. Umocněná chtíčem se zbavím košile i já. Quid pro Quo...

Přitiskne se na mé horké, vzrušené pahorky, celým svým bytím. Tlukoucí srdce se protnou v jedno. Chceme, cítíme, vnímáme. Oblečení jako by z nás samo padalo, až před sebou stojíme tak jak Eva s Adamem.
Chtíč a vzrušení je cítít celou místností, osvětlenou pouze pouličními lampami za okny. Světlo se láme a dopadá na naše nahá těla těla, která se perlí potem.
"Chci tě" vzdechne lehce a já se mu dám, celá, připravená a hebká.
Cítím ho v sobě a přizpusobuji se jeho pohybům natolik, že nevnímám nic, jen sebe a JEHO.
Dvě bušící srdce, dva zrychlené dechy, dvě bytosti spojené v jednu....

Tak to má být....
přidáno 03.01.2014 - 12:40
no tak to d mi tam uteklo :) nevadi diky za upozorneni
přidáno 03.01.2014 - 08:26
bacha... správně je to Quid pro Quo...
přidáno 30.12.2013 - 00:10
> Qui pro Quo

děkuji za naučení (dalšího) latinského sousloví, ty se vždycky hodí
přidáno 30.12.2013 - 00:07
Werushe jsi Venuše
přidáno 29.12.2013 - 20:55
moc hozky popsáno. čte se krásně snad více samotnou fantazií než očima :)
přidáno 29.12.2013 - 20:43
To bych měl tomu obrýlenému svalovci závidět, co?!

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Jen já a ty.... : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Dno
Předchozí dílo autora : Praha II.

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku