K tý lásce v kategorii dodávám, že je lehce zaměnitelná za erotika/sex.
přidáno 13.12.2013
hodnoceno 5
čteno 915(11)
posláno 0
Roztoužení
bok po boku
ruku v ruce
světem bloudíme

A i když se najdem, tak víme
že se zase záhy
ztratíme
přidáno 06.01.2014 - 21:30
Jo. Jasná a stručná a já ji chápu, juhuu :)
přidáno 14.12.2013 - 13:58
Leslie: Jsem rád, že je tak vykladatelná. Já ji popravdě psal s jednou jedinou myšlenkou, kterou nebudu reprodukovat. :)
přidáno 14.12.2013 - 13:50
To samozřejmě chápu ;-) I tak to na mě působí tak, jak jsem psala v prvním komentáři. Ale je to vlastně fajn, dá se tam toho najít mnoho, a to mě baví, dělat si vlastní výklady.
přidáno 14.12.2013 - 13:25
Leslie: No ono se to musí brát dohromady s tou první strofou, žejo - páč ta mluví o tom, že spolu bloudíme světem - poté se v TOM světě najdem a pak zase ztratíme :)
přidáno 14.12.2013 - 12:50
Nevím, no. Víc by se mi asi líbilo, nějak "A když se ztratíme, tak víme, že se záhy zase najdeme". Vím, že se ti to tam rýmuje tak, jak to tam máš, ale klidně bych básničku zkusila trochu překopat.
Takhle má něco do sebe, ale působí tak trochu beznadějně, jako nenaplněná láska, láska na jednu noc, nebo tak něco. Pokud to ovšem nebyl úmysl. V tom případě by se mi takhle líbila. A čím víc ji tak čtu, tím víc se mi vlastně líbí. Hezky zní. Možná by se to taky dalo vyložit jako zakázaná láska. Nebo láska, kdy se dva lidi milují, ale nemají čas/příležitost být spolu a ví, že po těch vzácných společných chvilkách se zase vrátí (ztratí) zpátky do svých životů.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Ztráty a nálezy : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Probouzení mrtvých
Předchozí dílo autora : S láskou Lásce

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku