Hm, inspirováno jedním i druhým, nikoliv třicátým třetím. A berte to, jak chcete. Tajným zdrojem myšlenek byl Seppälä
přidáno 21.02.2008
hodnoceno 5
čteno 1494(17)
posláno 0
Procházíme se.
Jen ty a já.
Daleko od všeho, blízko ničemu.
Cítím tvé ruce. Dotýkáš se mě, hladíš mě. Nehřeješ, studíš. Jako říjnové slunce.
Dým z komínů se líně převaluje na obzoru. Od úst jde pára. Ochutnávám tě. Polykám tě po doušcích jako podzimní vítr. Proháníš se mými útrobami, z páteře mi splétáš ledový provaz a místo štěstí, že tě mám tak blízko, cítím jen strach, že odejdeš a já zůstanu prázdná.
Zalykám se a volám tvé jméno. Neopouštěj mě, zůstaň ještě chvíli!
Ztratíme se - já v tobě a ty ve mně.
Prosím, nechoď!
Víš vůbec, jak je to krásné, znovu tě potkat? Potkat tě za krásného podzimního dne, když v dálce houká vlak a vzduch voní kouřem?
Potkat tě zas a znovu, moje Smrti? A doufat, že už se nerozejdeme?!
přidáno 05.04.2008 - 09:38
Že by se pomalu blýskalo na prvního Oblíbeného autora?
přidáno 22.02.2008 - 13:45
Juha Sepällä - autor skvělé knížky Švihadlo. Taková existenciální "novela" s šokujícím koncem. Doporučuju a nejen na dlouhé zimní večery. Když tak mrkni ke mě do deníku, je tam kousek z knihy ocitován. :-)
přidáno 22.02.2008 - 12:43
tak jsem se u toho tvýho psaní zasnila, že jsem se na konci povídky málem udusila lenutím ze smrti a mlíkem, co právě piju...toheto mi nesmíš dělat:)...
přidáno 22.02.2008 - 08:42
... neboj ... jednou spolu budete ... no dost dlouho ...
... ten konec mě dostal ... i když toho Tvýho Fina neznám ... :-)
přidáno 22.02.2008 - 04:24
za sto podzimních chutí... které tě psát nutí :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Spolu? : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Možná...
Předchozí dílo autora : Na severní točně

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
el26
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
Singularis řekla o VKate :
Má vynikající literární styl, její díla jsou důkladně promyšlená a mají logickou stavbu. Dává si na nich záležet a nechybí jí ani smysl pro humor ani cit pro to, kdy jej použít. :-) Její román o princezně Nie, která se zamilovala do dívky, ale zlý král ji nutil do sňatku s princem Viktorem, patří k mým nejoblíbenějším delším dílům na Psancích a mohu jej doporučit všem, komu není lesbická láska proti mysli.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku