http://www.youtube.com/watch?v=ZTK3FCHYrJY&list=RD02lf9aoSbkQE8
přidáno 23.09.2013
hodnoceno 7
čteno 1178(16)
posláno 0
Sedím u stolu a nevím co dělat. Z reproduktorů se linou nádherné klavírní tóny složeny do akordů a ty do krásné smutné, teskné a ležérní melodie.
Nevím, co dělat se svou myslí. Stále dokola se toulá v marných představách o tom, co bude, co jednoho dne přijde.
Proč se tím trápím? Proč se nedívám na realitu?
Vymýšlím spousty nereálných věcí a někdy, když mám špatnou náladu, se mi z nich chce i brečet.
Já nejsem slaboch. Nepřipouštím si svůj strach z pavouků a tmy, nemyslím na to nejhorší, co by mě kdy potkalo… a to je, že bych zůstala úplně sama. Bez povzbudivých slov a úsměvů, bez přátelství a lásky, bez objetí…
Vím, že nejsem moc příjemný člověk, že jsem sarkastická osoba se suchým humerem na jazyku, ale to je jen obal. Vevnitř, tam někde hluboko jsem možná jiný člověk.
Možná, že se jednoho dne dokážu vyklubat ze své schránky, kterou nechci nosit v přítomnosti lidí, na kterých mi moc záleží…
Ve fyzice anebo v chemii je na jedné lavici napsáno: Bolest je život.
Já bych to trochu poupravila: Život je radost, radost je láska, láska je bolest, bolest někdy přechází ve smrt a smrt je nedílná součást života…Tak se na to alespoň dívám já.
Nevím, co jsem za druh člověka. Pesimista? Optimista? Nebo realista? Nespíš se měním podle událostí.
Melancholik či sangvinik? To nevím, na to se v sobě až tak moc nevyznám. Je sice pravda, že mám nejčastěji špatnou náladu, kdy se chci schovat pod peřinou před světem a kdy potřebuju obejmout.
Představuju si nemožné. Jaké by to bylo létat? Mít křídla na zádech? Ovládat magii?
Přímo se utápím ve své vlastní fantasii, jenž se každým dnem prohlubuje.
Jednou se mě někdo zeptal, proč píšu. Ze začátku jsem mu nebyla schopná odpovědět, ale teď už to vím. Píšu pro radost a z lásky. Ve svých příbězích se vypisuju ze svých potíží a starostí. Když mám vztek, tak má postava nejspíš někoho zmlátí anebo něco rozbije, ale když potřebuju najít někde útěchu, tak ji najdu znovu u svých hrdinů.
„Píšu, protože nikdo neposlouchá…“
Tímto nejspíš urazím hodně svých přátel. U nich zase hledám něco jiného, v jejich přítomnosti nechci být navztekaná anebo ubrečená, nechci to dávat najevo. U nich jsem našla veselí, humor, škádlení…
„Nenech svůj sen zemřít…“ Ale jaký sen? Mám jich hodně, skrytých uvnitř sebe a ty se ani smrt nedozví.
Sny…
Co všechno uděláme pro svůj sen? Kdo je hoden zajít hodně daleko a kdo ne?
Já nevím, jsem jako uprostřed lávky nad propastí a nevím, kam má cesta životem svěřuje. Neznám směr, ten nezná nejspíš nikdo. Ale někteří ho poznali, našli svůj cíl a spolu s ním i cenu života.
Existují blázni, kteří neváhají svůj život ukončit zcela bezdůvodně, jen kvůli svým problémům, jen kvůli sobě. Ti si života a svého poslání neváží.
Ale jsou i tací, co neváhají svůj život obětovat za něčí jiný. Možná, že bych to dokázala…
Možná, že jsem blázen. Kdo ví…
Kdyby se mě někdo zeptal, kdo jsem, tak bych potřebovala radu od svých přátel, ale díky tomu, co jsem zde napsala, tak vím kdo jsem.
Jak napsal Hunter: Jsem Snářka…

I´m a Dreamer.

„Řekni mi, proč je havran jako psací stůl?“

přidáno 05.04.2014 - 12:29
mySoul01: Ano můžu, já zde publikuje jen a jen svá díla - včetně jednoho, což je ukázkou závěru jedné z mých oblíbených dystopických knih. Pokud máš nějaké podezření o tom, že beru něčí myšlenky, tak jen do toho a předlož své poznatky...
přidáno 05.04.2014 - 12:00
Originalita se cení více, než pouhý duplikát něčích myšlenek. Slečno, opravdu nám s čistým svědomím můžete říci, že je to Vaše dílo?
přidáno 01.03.2014 - 05:40
Pékné, opravdu. Máš před sebou sice dlouhou cestu "sebepoznání", ale nakročeno máš skvěle (tím si každý projde).
PS: "sarkastická osoba se suchým humrem".. :D
přidáno 05.10.2013 - 22:43
metaverz: Díky, nevím co jiného říct. Snad jen prosté díky bude stačit...
Myslím, ež po tom, co jsem tohle napsala jsem se sama sebe našla a teprve teď, po patnácti letech svého života doopravdy poznala kdo jsem.
přidáno 05.10.2013 - 22:41
Hunter: Díky za důvěru Huntre a ty věř mě, že já se o to pokusím...
přidáno 24.09.2013 - 18:32
Byl jsem měsíc v Americe, ačkoliv jsem tam měl strávit rok. Byl jsem tam jen měsíc, ale našel jsem se. Našel jsem sebe, našel jsem odvahu jít si za svými sny, nebát se zvednout hlavu a říct, tak s tímhle nesouhlasím. Nejsem si jistý nakolik mě to změnilo, ale vím, že už nebudu člověk, který se schovává před světem a zůstává zavřený ve svém pokoji se svými příběhy. A co se týče snů... potřebuješ jenom odvahu je žít. A nakonec zjistíš, že přes to všechno co jsi napsala, realita je mnohem lepší, že jsou v ní věci, které nejdou napsat. Hledáš únik ve snech, ale možná tam prcháš jen proto, že si myslíš, že tady to za to nestojí.
Žila přestože osud proti ní vrhl vše co měl, její podivnou kombinaci schopností, opovrhovaný původ... žila aniž věděla proč, nyní žila pro něco a ta síla, kterou to probudilo se nedala s ničím srovnávat. -Clarion, pokrevní kněžka (moje dílo)
Nesmíš se bát toho co máš v sobě, najdi si místo, kde to můžeš ukázat a nauč to nebát se světa venku. Nauč se to...
Jsme jenom lidé, nemůžete po nás chtít nemožné... ale šílené ano. Věřím, že to zvládneš, Snářko. Je na čase se probudit...
přidáno 24.09.2013 - 09:13
Jedna z nejtěžších věcí v životě, hledání sebe sama.Na tom, že tady napíšeš o těch nejvnitřnějších pocitech a neřekneš je svým nejbližším, není nic divného, nebo nenormálního.Ono právě to, že jsme "cizí", Ti vlastně pomáhá, protože přátelům by jsi se třeba bála říct o svém nejvnitřnějším já.A navíc jsou tu lidé s podobným smýšlením a oni Ti porozumí možná i lépe, než třeba rodiče.
Ale nejdůležitější je si uvědomit, že každý jsme originál a nejde nás přesně někam zařadit a to platí i o Tobě.Nehledej svou škatulku, jen by jsi tím ztrácela drahocený čas.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
KDO jsem? : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Dětská ukolébavka
Předchozí dílo autora : Muka havrana

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
NoWiš řekl o casa.de.locos :
Sestra ve všem kromě krve. Můj vzor a občas inspirace. Moje učitelka morálky a čajových obřadů. My fellow traveler.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku