přidáno 28.08.2013
hodnoceno 4
čteno 1065(25)
posláno 0
o vyrovnanosti
sedněte si a natáhněte si tepláčky. bude to pohodlnější a když vám máma nebo žena/muž udělá kakao, všechno bude dobrý. nevim proč se ty jednoduchý pravý věci shazujou a berou jako samozřejmý. nic není jen tak a nic není složitý.

o svěřování
když se kousnu do rtu, teče mi krev. v odpoledním slunci jsi krásná. chci, abys to řek. ale ty tu nejsi. musim počkat. a já to tak nerada dělam. dvojsmyslů si nevšímejte. lžou. a v mých očích vyschla smůla, už je všechno správně. myslim si, že jednorožci nejsou jen pro děti a vždycky mě zajímalo, jakej maj zpěváci doopravdy hlas. jakto, že překvapí, když se manželé po třiceti letech milujou? mají ještě moji rodiče sex? ségra říká, že jo. taky říká, že k nám letěla skrz mraky, co byly jako šlehačka, a to se mi líbí.

o konečnosti
mam velký znamínko na levý tváři. nepotkávam moc lidí s podobnym podpisem svý matky. už neumim hrát na flétnu a o dost míň čtu. knížky mi chybí, ale smíchu mýho syna se nevyrovnají. odpoledne se krátí a ve vzduchu pozdního léta je cítit vypálený slunce. prý nás jednou pohltí. ještě nevim, jestli mi to vadí.

o lidech
hádají se pod obrázkem panNenky marie. je to špatný?

o pocitech
chtěla bych se někdy chovat tak, jak potřebuju. občas bych rozkousala polštář a nehtama rozryla zeď. v rohu pokoje bych vyřvala ďůlek.
přidáno 14.10.2013 - 21:11
JDE TĚ NEMILOVAT ?
jsi vzácnost mezi námi, je to neveselé, že tak málo lidí vnímá tak - přesně ty maličkosti, Veru, nad tím často přemýšlím ! a rozesmutňuje mne to, je to nádherný, vytisknu si to a nalepím
přidáno 30.08.2013 - 13:18
V mých očích vyschla smůla, to je krásný obrat probouzející fantazii. Celý je to dobrý. Když se usměju, tak mi teče krev, mám opar, znamínko na pravý tváři, prej to dělá i moje babi s dědou, je to psycholog, tak asi proto. Chci si přečíst Idiota, ale prej to není o mně. Možná se hádala i panenka marie s josefem. Josef s Gábinou se nehádaj, jen tak vedle sebe žijou, praktický vztahy bez vášně. Včera jsem sebral odvahu a zašel za ředitelem, jestli zas můžu v zimě bydlet v práci, řekl, že jo, 800 je fakt dobrej nájem. V zápětí jsem se ho zeptal na to horší. Kdyby na tohle odpověděl, že nemůžu, to by byl průser, protože už máme koupený letenky. Střecha světa, to bude mazec, ať už je listopad. Ale co, září s říjnem jsou v Čechách taky moc hezký. Mám dva kolegy, v úterý jeden z nich šlápnul do vosího hnída a poštípalo je to oba. Za chvíli přijde holka z práce, chudák musí dělat i v pátek, zajdem na plovárnu a pak budem hrát nějaký stolní hry, dáme si víno a budem čumět na filmy. Prvně jsme si za tu dobu koupili růžový, to prej proto, aby jsme na něj mohli oprávněně nadávat. Včera sem se opil za hodinu. Protejkala mi placatka, tak co sem měl dělat. Vylejvat na zem drahej chlast? Asi bych se to měl naučit. Ba né, jsem rád, že už se nemusím nic učit, asi si natáhnu tepláčky.
přidáno 29.08.2013 - 23:48
bavej me cist tyhle tvoje myslenky. je to o prostym zivote (nechci psat normalnim) o obycejny holce, o beznejch pocitech..pritom z toho cisi jedinecnost.
přidáno 29.08.2013 - 07:35
Hodně myšenek je opravdu dobrých. A celé je to dost upřímné. Ta poslední, o pocitech, to mám taky tak. Taky bych chtěla.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
odnechvemně : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : therecordedsong
Předchozí dílo autora : kdyzseposloucham

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
polibek0012 [14], Annabelle [14], KissOfDark [14], pisiprotebe [14], VolkodavKO [11], sarinka580 [7], DanaSurya [1], Ivušák [1]
» řekli o sobě
Adrianne Nesser řekla o Sokolička :
děkuju ti za to, žes mě hned neodsoudila a i přes ty /hádky/ sis ke mně našla cestu. i já k tobě.vážim si tvejch komentářů. seš faájn Marcelo..;-)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku