Dalo by se říct... říjen, klamné lásky čas
přidáno 14.05.2013
hodnoceno 2
čteno 951(13)
posláno 0
Všudypřítomné napětí, končící na špičce konečků prstů se projevovalo na nervozitě těch dvou, pro které neexistoval svět okolo. Nemístné vtípky a snaha o uvolnění atmosféry nepomohly rozehnat mráčky nejistot a jedna druhou uváděla hlouběji do centra paniky.
Ne-znalec znaků nervozity by poznal, že klepání nohou, prohrabávání vlasů, zakoktávání se, není na běžném konverzačním pořádku. Proč na jedné byla nervozita vidět víc?
Mohla na ní oči nechat od první chvíle, co ji spatřila. Ne to je hloupost. Poprvé ji zahlédla na internetových stránkách. byla pouze zvláštní neznámou. Avšak - první písmenka padla. Ošemetné fráze jako 'ledy se prolomily' se použít nedají. Ona byla zadaná a mohla jen koukat, jenže to ji nestačilo. Chtěla víc, chtěla ji vidět, zažít její tajemnost na živo! Postačila malá pozvánka na koncert a vše šlo jak má.
Je to tu! Poznala ji - alespoň jako kamarádku už ji znala. Rozklepala se jí kolena při první podání ruky za přítomnosti jiné osoby, která jakoby neexistovala - a snaha o její přízeň stále rostla i přes přirozené zábrany. ''Prosím piš mi'' znělo ji v hlavě a nepoznané pocity štěstí a sklíčenosti, zárodek schizofrenie se klubal na svět.
Blížil se onen den kdy měla být jen a pouze její. Měla ji mít jen pro sebe. Den kdy se měla schůzka zadané a záhadné stát skutečností a ne být jen výplodem fantazijních představ.
Den D se dostavil a čas zatavit nešel. Nemohla ani dospat a od rána se chystala a namlouvala si že je to den jako každý jiný. Ano byla zadaná, ale komu mohlo vadit, že jde ven s kamarádkou. ''Žádná očekávání!'' Opakovalo se jí v hlavě stále dokola a ne a ne to přijmout za své. Chtěla utéct pryč a zároveň zůstat poblíž volného obětí.
Záhadná už od prvního ahoj byla středem zájmu tohoto slunečného odpoledne. Střet pohledů a obyčejné 'Ahoj' odkrylo překrásný úsměv. Dokonalý široký úsměv, vypovídající o nesčetnosti nadcházejících zážitků, nešlo spustit z očí.
Očarovalo ji to a nemohla to nechat jen tak. Stoupla nervozita, tlak i očekávání.
A stejně obláčky kouře odnesly zbytečná slova této říjnové soboty jako budoucnost, která je čekala.
přidáno 14.05.2013 - 14:27
dobře napsaný :)
přidáno 14.05.2013 - 07:31
No říjen je určitě lepší, než kdejakej máj.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
-první dojmy : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Noty tvýho hlasu
Předchozí dílo autora : A co teď? ..

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku