Rozepsaná povídka lehce inspirovaná skutečností. Kdo najde citaci z Mistra a Markétky vyhrává....
přidáno 18.04.2013
hodnoceno 6
čteno 1550(14)
posláno 0
  ,,Ty Holešovice jsou ale dobrá líheň démonů!" procedil mezi zuby jeden z programátorů, když potkali asi pátou skupinu i na Prahu hodně divných lidí. Možná, že to ani lidi nebyli.

  Možná, že se ptáte, proč na sebe démoni často berou podobu různých bezdomovců nebo vágusů? Je to tím, že se snaží vyhovět prastarému pravidlu estetiky (od dubna je to i norma Evropské unie), které říká, že forma má odpovídat obsahu. Něco podobného by měli zavést i u potravin.

  Manažer směny restaurace (česky čti vrchní) by měl patřit mezi ty lidy, které nic nezaskočí. Přesto byl pan Jiří poněkud zaskočen. ,,Ten pan Krabat ale musí být divný patron, když na třídní sraz sezval takovouhle sebranku," pomyslel si Jiří. Už na své hosty při příchodu málem zavolal městskou policii. Nechtěli být rušeni, a tak mluvili gruzínsky. Ostatně když byli v Gruzii, tak zase s oblibou používali brazilskou portugalštinu.

  Uprostřed Holešovic je obrovský areál bývalých jatek. Místo v minulosti velice důležité, dokonce sem pro lepší dopravu dobytka na jatky postavili nynější Hlávkův most. V dnešní době je však areál přeměněn na tržnici. Na území tržnice se nachází ještě jeden obchod s elektronikou, rocková opera a několik restaurací. A právě v pizzerii U Vysoké pece pracuje Jiří.

  Oni si to místo vybrali právě proto. Cítili ve škvírách mezi cihlami strach zvířat jdoucích na pořážku. Krev byla prolita a na jejím místě se teď nalévají vinné hrozny.

  Jiří jim nalil prvotřídní víno a začal zapisovat objednávky na pizzu: ,,...Havaj, Čtvero ročních období, Třikrát Margherita" - Třísk! Ohlédl se. Za oknem něco spadlo, asi kocour.

  Kocour skutečně ležel skrčený pod oknem. Vyděšeně strnul. Uměl totiž, jako každá správná kočka, rozeznat démona od váguse.

  Tenhle kocour se jmenoval Tůma a jeho úkolem bylo uplácet myši. Oficiálně se sice jeho místo jmenovalo "specialista - lovec myší", ale Tůmovi myši nikdy nechutnaly...

* * *

to be continued

přidáno 09.03.2015 - 15:39
Orionka: absurditou žiju. Nebo spíš ona žije mnou. :-)
přidáno 09.03.2015 - 14:58
To mě bavilo. Máš smysl pro absurditu.
přidáno 22.04.2013 - 21:48
Buffy je v tom nevině. Já na ty seriály moc nejsem...
přidáno 20.04.2013 - 06:13
Opravdu pěkná. Myslím, že si určitě zaslouží pokračování. :-) Hororová a současně vtipná, pěkně jsem se pobavil. Neinspiroval ses seriálem Buffy, přemožitelka upírů? Tam je démonů spousta a také je to kombinace hororu s komediálním dramatem.
přidáno 19.04.2013 - 15:51
Tak jsem vyhrál, jaká je výhra?
přidáno 19.04.2013 - 14:52
lehce skutečností? Hm...doufám, že opravdu jen lehce:)) líbí...přečtu si i pokračování:)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Třídní sraz (část) : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Pytlíčky
Předchozí dílo autora : Zázvor

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
blokar, mannaz
» narozeniny
Lacosta [16], Alice [12], naplicichleknin [7], ÁlaV [3]
» řekli o sobě
Le Jerrr řekl o Adrianne Nesser :
Anet... " upe nejvíc v pohodě holčina"--- takoýhle komentář by byl asi v dnešní době populární a zcela normální, ale myslím, že bude prostě stačit když napíšu: " Anet, seš super holka a moc si tě vážím, tak ať ti to zůstane....Už teď, i když mám ještě opici jak hovado, se moc těším na tu oslavu v Díře!!!: )
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku