pro změnu bílá ;)
přidáno 16.03.2013
hodnoceno 8
čteno 1097(17)
posláno 0
přidáno 25.03.2013 - 19:01
Kalvárie. Okříšky. Ani jsem nevěděl, že ta obec existuje. Důstojně zpracované téma.
přidáno 17.03.2013 - 22:05
Yasmin: taron: PetrK.: ngc 6334: Miro Sparkus: černálili: Děkuji všem za komentáře.
přidáno 17.03.2013 - 22:00
U každé básně jsem si říkala, ta je nejlepší, pak přišla další a další a další. Až mi bylo líto, že jich není víc. Netvrdím, že jsem každé sáhla na zoubek, hlavně 5 mrška mě zlobí. U 10 jsem zase cítila takový smutek. Když napíšu, že jsem měla slzu v oku, asi budu znít hloupě.
přidáno 16.03.2013 - 20:34
...

mě se líbila šestka :))
přidáno 16.03.2013 - 18:08
Pěkné, zpracování super. Vůbec mi nevadí, že je toho tolik... všechny jsou dobré jednotlivě a zároveň na mě moc dobře působí i jako celek... osobně se mi nejvíce líbí ta poslední... chválím a smekám... ;-)
přidáno 16.03.2013 - 17:53
Je to moc pěkné. I když jako celek působí trošku překombinovaně, škoda, že toho není míň, takhle člověk už po chvíli neví, co četl. Nejvíce se mi líbí ta čtverka. Asi se k básni budu vracet a číst po kouskách :-)
přidáno 16.03.2013 - 17:45
..prosím, připojuji se k Petrovi, paráda!

..všimla jsem si vícekrát, používáš poměrně často ve svých básních hudebních prvků či jmen.. ano, tahle tvoje báseň mi trošku připomíná prolínáním rovin (hlasů) drobnější Bachovu fugu z Temperovaného klavíru :-)
přidáno 16.03.2013 - 17:06
paráda!

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Okříšky : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Výtluky
Předchozí dílo autora : Nespojitost

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Sasanka
» narozeniny
Katies [16], Wyrez [15], snehurka [14], cik [11], Dali [11], kdyztocitim [10], Dickens [7], [5], lucidsubstance [3], NeuroSoul [1]
» řekli o sobě
Severka řekla o Erien, potulný bard :
Bard, se kterým si na toulkách životem ráda povídám...dělíme se o slova...ale i o světlo...děkuji za důvěru...i přátelství...;)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku