někdy se nic necítí a nic nepřichází, ale pak se to prostě semele... v duši, v hlavě, v srdci... v životě...
přidáno 15.01.2013
hodnoceno 8
čteno 815(8)
posláno 0
Před pár rokama
tenkrát jsem lítal
bála jsi se těch okamžiků
Vidíš… už jsem velkej kluk

V rádiu hraje Muller
prý "je tri čtvrtě na jeseň"
Jenže je leden a...
sníh se nám roztápí v srdcích

Procházím opět městy...
jo, zas lítám!
Když zavřu oči…
…vidím ty Tvý (pravdy, co nás zabily)

ikonka sbírka Ze sbírky: Krásný ztráty
přidáno 16.01.2013 - 15:29
Viviana Mori: tak to je ohlas.. nečekal jsem to! a přiznávám se, děkuju a jsem rád!!! :-)
přidáno 16.01.2013 - 13:22
Och... ty jsi břinkač. :-D Né, fakt. Začneš tak jakoby zlehka a pak ve středu se napřahuješ a ke konci břink! A já jsem pak v šoku a i ráda, že poznávám tento druh poezie, který je nezaměnitelný a tvůj. (už jen ty názvy :-))
Při tom všichni vědí, že jsem spíš cíťa a mám radši tu ženskou emotivní a rozsáhlou poezii, překurzívovanou, vyobrazenou a já nevím ještě co, ale i tak se mi líbí tato poezie. Někteří muži mají skvělý styl, který osloví i tu citlivku uvnitř a nebo toho mýho ironika v duši. Takže...no skvělý prostě, jsem ukecaná až hrůza! :-)
přidáno 16.01.2013 - 12:20
taron: :-) Děkuji... jen mu nech jeho pohled. ...je dobře, že existuje oportunista rohatý ;-)! Jeden je tak víc ve střehu... je pravda, že s čertovským tovaryšem nesouhlasím, je dle mě ještě krátce na světě, aby mohl být tak resolutní... Jsme však ta pomyslná rada starších. A VÍME, ŽE JSME TAKÉ MNOHÉ V době malin nezralých, vnímali jinak... ale jsem rád, že tyhle osobnosti jsou a jsou i tu... opravdu! :-)
přidáno 16.01.2013 - 12:19
Tak toto je náhodou dost dobrý!
přidáno 16.01.2013 - 12:13
inkoust: díky a připouštím, že to je dobrá připomínka!
přidáno 16.01.2013 - 12:01
Líbí :-) (bála ses...?)
přidáno 16.01.2013 - 08:51
Devils_PIMP: Franto já nechápu tvou přísnost - dobrá, nikdy bych nemohla být dobrou redaktorkou / PS: co jste si to vybrali do sborníku/ ...ta báseň je úžasná a je od srdce -a ten konec ? Prostě něco geniálního :)
přidáno 15.01.2013 - 21:44
Libimse mi prvni sloka
A posledni zavorka zbytek ne

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
zima (v srdcích) : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : sobec (jsem stále)
Předchozí dílo autora : Povídání (o snech)

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku